<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg har ikke vært hos legen min der jeg bor enda da jeg trodde at den priv gyn kom til å ta alle prøver og søke sykehus plass for meg. Er nå i uke 14 og må da få time denne uken og søke. Har også fått høre at det er for sent å få time til ul på sykehuset? Synes dette er litt merkelig da.. Men jeg vil bare høre om det er noen som har søkt sykehus plass og ul litt sent?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2006 dytter litt jeg.....
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Det hørtes meget rart ut da... Du vil jo få fødeplass og UL uansett etter legen har sendt inn papirer........
snartmammapåny Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 går nok bra, er jo en del som ikke er til første kontroll før etter uke 12... er jo ikke så stor forskjell på uke 12 og 14 igrunnen, så burde ikke være noe problem å få både ul og fødeplass;) Men kan nok være lurt å bestille legetimen om ikke så altfor lenge;)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg hadde min lege time i uke 13 pga blødninger... Det var ikke no problem for meg da å søke plass og få ul.. Så lenge det finnes time til deg på ul før uke 20 spiller det vel ingen rolle når legen søker. Jeg vet om et tilfelle der den gravide var hos lege i uke 18 og fikk time til ul i uke 19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå