Gå til innhold

Hva gjør dere Julaften?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Vi skal til mine foreldre i år..

Vi måtte for 2 år siden "ufrivillig" feire jul sammen. (han jobber skift, så jobbet julaften og hans foreldre var hos svigermors foreldre, og dermed ble julen for han feiret med oss). Ifjor var vi hos hans foreldre og i år er det igjen mine foreldre sin tur :)

De fikk æren av første jula med snuppa (som sikkert ligger i en STOR haug med papir og gliser på julaften)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har de siste fem årene vært både hos mine og hans foreldre på julaften. De bor ganske nære hverandre, og jeg har ei søster som er 15 år yngre. Litt morsomt for mi eldste som er femår å ha noen å leke m på julaften. I år skal vi faktisk være for oss selv! Vi bor 60 mil unna foreldrene våre og kjører opp dit 1. juledag. Vi gleder oss til å skape litt tradisjoner selv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rulert mellom å feire hos hans eller min familie, og siden jeg jobber turnus har vi i blant feiret for oss selv.

 

I år starter vi nye tradisjoner med å feire hjemme hos oss selv. Reiser til svigerfamilien på langhelg helgen før jul. I tillegg inviterer vi nærmeste familie (hans og mine mødre og søsken m/ektefeller og barn) til middag i romjula. Da blir vi 28 stykker... Begge våre mødre er ett år hos hvert av barnebarna, men i år får vi ikke besøk av noen... :o)

 

Jeg gleder meg veldig til å starte med våre egne tradisjoner, og håper vi får en koselig og rolig jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid byttet på hans og mine foreldre, annen hver jul hos de. Men, i år skal vi feire her hjemme for første gang og gleder meg skikkelig. Skal bli så koselig å få egne tradisjoner, og Emma er 2 år og 5måneder da, så tror det blir morro med henne hjemme da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være hjemme hos oss selv, i år som i fjor. I fjor hadde vi mine foreldre og søsken samt hans foreldre på besøk julaften, mens i år blir vi mest sannsynligvis alene. Gleder oss til det! Det blir en spesiell jul ettersom vi nå er blitt ordentlig familie og for alvor kan starte våre egne tradisjoner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire jul sammen for første gang i år. Vi gjorde ikke det før vi fikk barn. Vi skal være hos mine foreldre på sørlandet. Gleder meg veldig :) Blir fantastisk å feire første jula med Isabella :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6åringen min skal til faren sin julaften så vi skal til svigers i år. neste år har jeg 6åringen min,så da feirer vi med min familie.. pleier være hos bestemor og de hvert år så det blir uvant å feire annet sted i år..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sambo ikke har noen foreldre er vi alltid hos min familie!

Der er det sånn at annenhvert år er vi ALLE sammen (onkler tanter osv.) og annenhvert med hver sine svigersfamiler.

Men siden mamma er alene så er vi alltid med henne, morfar, mormor, bror, og nå med lille Amandus:-)

Vi gleder oss stort til det samme som dere: putte han i en stooor haug med papir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både familien hans og min skal være hos oss. Vi blir 13 tilsammen. Jammen godt det bare er ett barnebarn i slekta foreløpig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...