Gå til innhold

Hva kan dette være...? Noen som har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplevd å gå på do og i trusa finner man antydning til blodspor...mer sånn brunaktig...?

Når jeg tørket meg kom det ingenting...så da tenkte jeg at det bare var det. Neste gang jeg gikk på do var det kommet en gang til...

Har ikke gjort noe som helst, og jeg kjenner liv i magen...

Noe å bekymre seg for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte, og jeg lurer også. Når har du termin?? Jeg har på fredag!

Skrevet

Nå har ikke jeg termin før i januar jeg da...!!

Så håper det ikke er noe på gang i såfall...

Hatt det lenge? Opplevde dette for første gang i dag...

Skrevet

Jeg har hatt det en gang før, men da var det litt mindre enn nå.. Jeg aner virkelig ikke hva det er, kanskje tegningsblødning??

Skrevet

Høyst sannsynligvis ikke noe å bekymre seg for ;)

Det er nok bare kroppen din som kvitter seg med små rester gammelt blod, siden du ikke har mensen nå så får ikke kroppen kvitta seg med gammelt blod på samme måte.

Derfor hender det at du "lekker" litt gammelt mørkerødt/brunt blod som kroppen ikke vil ha! ;)

Dette er helt normalt ;)

Så lenge du ikke har vondt noen steder så trenger du nok ikke bekymre deg ;)

Skrevet

Tegningsblødning?Hva er det...?

Får bare se om det går over,hvis ikke får jeg vel ta kontakt med føden eller noe...Men så lenge man kjenner liv og alt ellers er fint,så skulle det vel ikke være noe gale...?

Skrevet

Hvis det er brunaktig, er det trolig gammelt blod som er sivet ut - det har jeg opplevd og det har aldri vært noe problem. Kommer trolig fra livmorhalsen. Men jeg ville ringt føden for å sjekke for sikkerhets skyld - det skader jo aldri - heller en telefon for mye enn for lite!

Skrevet

Åh...Takk skal du ha=))

Jo,litt logisk det da...synes bare det var så rart når jeg er i uke 30 og begynne med sånt=)

Skrevet

Jepp men jeg er også over 30 uker ;) 32+2 i dag faktisk ;)

Og jeg har flere ganger hatt det samme ;)

Så du skal nok ikke bekymre deg noe over dette ;)

Alt er nok som det skal så lenge du ikke har noen smerter og du kjenner liv ;)

Skrevet

sant det du sier her.. at det er bedre å være sikker ;)

Men det eneste føden vil si henne er " nei du skal nok ikke tenke på dette, om du ikke kjenner smerter og det er liv så er nok alt i orden"

Det er vertfall nøyaktig hva dem sa til meg da jeg var ca 17 uker på vei og fikk små blødninger..

Og alt viste seg til å være i skjønneste orden akkurat som de sa ;)

Skrevet

Til anonym hovedinnlegger: Ring føden du, selv om det kan være sant som de sier over her. Men jeg vil presisere at det er forskjell på å ha "brunlig blødning" i uke 17 (som 02.01.07veslejenta) og i uke 30 (som du!)! Ikke for å skremme deg, men hør med fagpersonell på fødeavd. v/sykehuset der du bor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...