Gå til innhold

sitter og sjelver litt her jeg;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer! Saa fint...

En morsom maate aa gjoer det paa - dersom du er helt trygg paa at det ikke blir mislykket, er aa spoerre han om han vet hvordan en graviditetstest virker. Sier han ja, saa sier du at han skal vente et lite oeyeblikk. Sier han nei, forklarer du han at en test sier klart fra med et kryss at man er gravid. (det holder for en mann, han trenger bare en enkel forklaring, hehe) Legg saa en test foran han, og forsvinn ut og skaff litt urin i en kopp. Ta saa testen og dypp i koppen, litt paa avstand fra han, men saann at han ser du gjoer det og be han ta tiden, 20 sek. (evt dypp testen i annet rom og bring bare inn testen klar til resultat innen kort tid.) Saa tar du hetten paa testen og legger den foran han. Ikke si noe, ikke still noen spoersmaal, bare smil forsiktig. La han reagere, la han komme med spoersmaal og bare vent...

Hehe....litt morsom her utpaa kvelden, men det er litt saann jeg skal gjoere det naar jeg evt faar den helt klare streken. Jeg har forberedt minn man litt, og vi er jordnaere og har ikke feiret selv om det er noen svake streker ute og gaar. Han vet at naar jeg legger en klar strek eller et klart kryss foran han, saa kan han kjenne etter og reagere akkurat som det maatte falle naturlig. Det gleder jeg meg til...

Lykke til!

Annonse

Neida, lioevr, det trengs ikke. =o)

Det er bare jeg som har blitt saa halvgammel at jeg maa ha 127,6 % garanti foer jeg jubler. Saann er det med oss gamliser vettu, vi er noe mer skeptiske og avventer litt mer, hehe.

Jeg feirer ikke ordentlig foer jeg er i uke 8/9 uansett, siden jeg har hatt to MA, saa jeg surrer nok rundt innpaa her til den tid, dersom det viser seg at jeg er gravid.

Meningen var bare aa finne paa en morsom maate aa fortelle gravoeren at vi er gravide....naar man egentlig har testet bort halve maanedsloennen, saann som jeg snart har gjort, hihi. Det faar vaere grenser for hva menn skal vite, spesielt om test-budsjettet.

Jeg tror, helt saklig, at svake streker er like bra som veldig tydelige streker. Tvi tvi...og ikke gruble =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...