Gå til innhold

hva slags vogn har dere?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Har en emmaljunga edge duo kobi vogn (laaaangt navn....), men tror den kommer til å bli ganske tung som sportsvogn... Må nok ut å kjøpe en som er litt lettere etterhvert...

Hva har dere? 1 eller flere vogner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Quinny freestyle. Akkurat nå bruker vi dreami bagen, men Simen vokser så fort at vi må nok bytte til sportsdelen snart. Trist, men sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bagen ganske "liten" på quinny vogna?

Bagen i emmaljunga vogna mi kan nok brukes gjennom vinteren, men det er mye også fordi jenta mi ikke er så lang :)

Tiril var bare 61,5 cm på 3 månederskontrollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagen er veldig liten. Og simen er 67 lang og nesten 8 kg. Men pappaen skulle absolutt ha den vogna så hihi:-)

Sportsdelen kan legges helt ned den også da, og han er så nysgjerrig at han sikkert blir glad for å få litt mer oversikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Quicksilver duovogn, tre hjul. Er svingbart forhjul og veldig lett, så blir ikke noe problem å bruke den med sportsdelen. Hadde Simovogn til datteren vår på 2, den ble for tung. Har en abc trille med liggerygg i tillegg, enklere når vi skal i butikken når hun blir større:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Quinny freestyle. Er veldig fornøyd med vognen, men som nevnt ovenfor er bagen liten, og jeg tror ikke den holder over vinteren her heller. Dunposen tar jo litt plass den også... :) Så jeg er veldig spent på når vi må frem med sportsdelen..

 

Regner med at vi i tillegg kommer til å kjøpe en mindre sportsvogn til sommeren, som vi kan ha med på ferie og som ikke tar hele baggasjerommet på bilen. :)

 

ps: endret litt på nick'et mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Teutonia Spirit og Stokke X- plory. Teutoniaen bruker jeg nå som småtten fremdeles ikke kan sitte og senere kun som turvogn. Stokke- vognen er en vogn som er lett å trille i kjøpesentre, når vi skal på cafe (trenger ikke barnestol når man har denne vognen) og til utenlandsturer... Er fornøyd med vognene mine jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Bebe Confort High Trek. Det er en duo vogn. Vi bruker forsatt bagen. Regner med å gå over til sportsvogndelen etter jul!

Veldig glad i vogna mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gammel Brio, duovogn.

Før vi fikk gutten vår ante vi ikke forskjell på vogner vi.

Gikk på Rudo for å få litt hjelp til å få vite hva vi skulle velge. Sa vi skulle ha barnevogn... "Ja, hva slags barnevogn?" "Tja, en barnevogn" svarte vi bare. "Ja, men hva slags barnevogn" spurte hun... "En vogn til å ha barn i" svarte vi...

Helt grønne med andre ord! Så vi spurte litt rundt blant bekjente og da fikk vi vite at det var så mange som angret på vognkjøpet sitt. Derfor bestemte vi oss for å kjøpe brukt... Fikk tak i en ganske fin Brio m/bag, sportsdel og masse ekstrautstyr for 2000,- på nettet. Er egentlig veldig fornøyd, bortsett fra kalesjen som er litt slakk og hele tiden sklir ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brio nova kombivorgn med softbag. fornøyd med vogna, men hun vokser ut av softbagen nå. Kommer til å ligge med voksipose og vindtrekket i vinter, på lammeskinnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Basson Roma duo-vogn. er veldig fornøyd med den. det er en stor og fin bag som jeg tror vil vare vinteren gjennom. eneste minuset er at den knirker noe veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har Simo Duo vogn. Valgte duo-vogn for å få en litt lettere vogn selv om den er stor, samtidig som den har store hjul som er lett å trille på grusvei (som jeg går mye på) og har veldig god fjæring. Bagen er kjempestor, så vi kan bruke den nesten hele vinteren, selv med voksipose i!!! Åsså er det lettere å trille en vogn med 4 hjul i snøen, da man da lager 2 spor, og ikke 3....

Er i hvertfall fornøyd, men det finnes sikkert mange andre bra vogner også, men ikke som jeg har no erfring med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en Emmaljunga nordic combi vogn! Veldig fornøyd med denne! Men har gått over til å bruke sportsvogn delen med en termobag, pga bagen til vogna ble for kort til lillegutt på snart 70cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greia som -carina- :) Kjøpte brukt, Tautonia.

Men om 2 uker skal vi til Danmark, og da skal vi kjøpe ny! Gleder meg veldig!! Tror det blir en quinny freestyle, syns den er fin og høres enkel og grei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...