Gå til innhold

Hei jenter *oppdatering*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg termin, har masse kynnere og lillegutt presser ned nå :)

Var på føden i dag å fikk modningsakupunktur da jeg nå har 1 cm åpning, å etter det har kynnerene kommet oftere og er sterkere, dette kan absolutt anbefales :)

JM sa at om det ikke skjedde no mer fra til fredag, så blir jeg satt i gang klokken 16 den dagen :) jippi, lillegutt kommer snart ut til oss!!!

Vi gleder oss masse, å jeg gleder meg til å kunne dele alt med dere etter at dette er over :)

Stooooor klem fra høna som snart legger egget :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så spent du må være nå! Lykke til!

Skrevet

Åh så spennedne!

Jeg har termin i morra og skal til jm for å få akupungtur for 3. gang. Håper det kan hjelp på så denna lillegutten kommer snart også.

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Hei Vinterbaby,

må bare spørre: Er det vanlig å dra på føden på termin-dato? Jeg var hos jordmor i dag, har termin på lørdag - og fikk beskjed om at neste kontroll blir fredag om en og en halv uke om ingenting skjer. Først da bestiller hun overtidskontroll til meg for å sjekke om jeg er moden (som blir fredag 24.nov, dvs to uker etter termin). Jeg har også masse kynnere, fått det de siste dagene. Men er det fordi du har 1 cm åpning at de starter deg allerede fredag?

Ååh..du må glede deg så veldig!!!

Skrevet

Hei Emma79_termin 11.11 :) Jeg hadde time hos JM i dag, hun sjekket meg for åpning, å siden jeg hadde ca 1 cm åpning mente hun at det passet bra med akupunktur, så hun ringte opp på føden å sa at jeg kom da med en gang, dette skyldes også at jeg gikk 16 dager over sist gang, å det tok helt knekken på meg, så JM har vært OBS på dette hele svanger skapet mitt!!

Go klem og lykke til dere alle fra meg :)

Terminen min er i dag ja 7 november... å jeg sitter her nå med litt sterkere kynnere enn i morges...

Skrevet

..en liten ting jeg vil spørre deg om.. Er det sånn at når du får sterkere kynnere, så er det tegn på at det nærmer seg..? Jeg har jo egentlig lyst til å tolke dette i hjel, men det er vel nyttesløst.. uansett; har fått veldig mye kynnere de siste dagene, det har tatt seg opp veldig. Er det et tegn, tror du.. hihi.. et lite et..? (kan jo si ja uansett, så kan jeg gå her å håpe;))

Skrevet

jeg har også termin i dag og har vært hos JM. hun sender meg til kontroll om 9 dager hvis han ikke har kommet. har hatt en del kynnere i dag. er veldig øm over symfysen og det verker ut i låra. føler veldig nedpress. håper å føde før helga er omme.

Skrevet

Hihi, du er jo nært termin, så DET skal du ikke slå fra deg!!! Mine kynnere tok seg opp natt til i dag, å blir nå bare sterkere og lengere... men det er enda lenge mellom hver, så jeg står IKKE på trappa med bilen i gang riktig enda ;)

Men ja klart er det ett tegn..

Kjenner du om bebisen har kommet lengere ned i bekkenet?? Jeg kjenner det veldig godt om jeg løfter ett ben opp i knehøyde... da kjenner jeg at han er kommet langt ned, for da gjør det vondt å holde oppe benet...

Skrevet

Jeg føler at maven er konstant hard som et berg, jeg.. men det kan jo likevel være le-enge til.. men takk for oppmuntringen;) JM sa i dag at han har beveget seg mye lenger ned, men han har ikke festet seg enda.. Går greit å løfte beinet, altså...(står her på ett ben som en hane..hehe..)

ååh, du er er heldig som faktisk vet når, og at når er så veldig nære...! ønsker deg masse lykke til når fredagen kommer (hvis ikke før..;))!

Skrevet

kykkelikyyy :) hehehe

Jo takk, jeg trenger de lykke ønskningene jeg kan få :)))

Nå har jeg pakka bagen til meg og lille gutt, pluss bagen til skolegutten min som skal til mormor i helgen... huff det nærmer seg nå... skummelt, hihi :)

Vet ikke om du så det jeg sa om å stimulere brystvortene når magen blir hard å du får kynnere, det hjelper på modningen det også... gni i vei, så føder vi i lag på fredag :)

Lykket il-klem fra meg :)

Skrevet

ja det nedpresset har jeg også, det er det værste nå, kynnerene er bare deilige med tanke på hva de gjør :)))

Men å få på meg ett par sokker er jo operasjon dagsverk *puh*

Kanskje vi føder samtidig på fredag da :))) Jeg tviler på at det skjer no før da, men klokken 16 får jeg drypp, så da er det i gang :)

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...