Gå til innhold

Tips til gode smokker for spedbarn (2 uker)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amminga er nå godt i gang, og tenkte å prøve smokk til veslejenta på 2 uker (puppen min fungerer som smokk hver kveld/natt, noe som ikke er holdbart i lengden). Prøvde smokk fra Avent, men den virker så stor. Vesla skjønte i alle fall ikke hva hun skulle med den i det hele tatt, så vi er like langt.

Noen som har tips til smokker som passer for så små? + Noen tips for å få dem til å "ta" smokken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde også avent sin først, og da brakk hun seg bare. Så prøvde vi en fra Nuk med lateks, og den likte hun, den fra 0-6mnd. Anbefaler den!

Skrevet

Vi brukte MAM sine smokker i lateks, de er ganske flate og jenta her tok dem fra hun var noen dager gammel!

Skrevet

NUK slo godt an her også. De andre passet liksom ikke så godt i munnen da lillemann var så liten.

Skrevet

MAM fungerte for oss, jenta vår er en uke i dag. Har stort suttebehov, men har ikke tatt pupp før i går, med brystsjold. Lykke til!

Skrevet

Nuk fungerer kjempebra her og.Min er 2 uker og har brukt smokk siden han var 5 dager..

Skrevet

Bambino sine fra 0-36 mnd. De er relativt små, så spedbarn klarer å bruke dem. Lillemor hadde et enormt sugebehov i starten, så vi begynte ganske tidlig med smokk. Mam sine funket ikke, men så fikk vi bambino-smokker i barselgave av en venninne. De funka som smurt :o)

Skrevet

Her var det kun MAM smokkene han ville ha. Flate og greie å sutte på når han var så liten. :)

Skrevet

Her var det Nuk som gjorde at hun tok smokk!

Skrevet

Prøvde mange forskjellige, men det var bare NUK som slo an.

Skrevet

Nuk er super! Fin bøy oppover, jenta mi liker den veldig godt (brekker seg av andre smokker). Men babyen trenger ofte masse trening før den tar smokken. Da må man rett og slett bare putte den inn gang på gang til minsten skjønner greia. lurt å prøve etter amming eller når bebbisen er trøtt og på vei inn i drømmeland.

Skrevet

Skriver meg under de som sverger til NUK. Helt supre!!!!

Skrevet

MAM her!

Skrevet

Kan på det varmeste anbefale NUK. Det er den eneste gutten min ville ha og jeg prøvde MANGE forskjellige før jeg prøvde NUK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...