Gå til innhold

Er dere fortsatt i jobb?

Anbefalte innlegg

MAnge av dere er sikkert lenger på vei enn meg men....

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg kommer fra legen nå. Jeg har vært sykemeldt i en periode fordi jeg har hatt hjertebank og besvimt flere ganger fordi jeg er så sliten. Han har sagt at han ville sykemelde meg frem til permisjon med mulighet for å begynne halv stilling i november hvis jeg ønsket det!

I dag sa han at han ville ha meg i jobb fra mandag av. Da jeg sa at jeg ikke sover om natten sa han bare åå?!Og ikke noe mer. Hvordan skal jeg komme meg på jobb kl 06.00 om morgenen når jeg ikke sover om natta??!

Sukk ;(

Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6997089-er-dere-fortsatt-i-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gradvis mere sykemeldt... barnehage og bekkenløsning er ingen god kombinasjon...men nå er det vel egentlig veldig få jobber som passer med b.l :)))

Du må jo bare ringe han igjen om du kjenner det ikke fungerer å jobbe... Er vel ikke meningen at man skal slite seg helt ut heller...

Huff, ikke greit når legene "vet best"! Skjønner at du blir fortvila... Jeg synes i hvert fall at du skal si klart ifra om det blir for mye for deg- legen kan da ikke bare sende deg tilbake i jobb uten å høre på deg!

Selv har jeg vært 100 % sykmeldt i 2 mnd på grunn av bekkenløsning og en tung jobb. Gikk på aktiv sykmelding frem til i forrige uke, nå skal jeg bare være hjemme frem til permisjonen starter.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...