Tiasmas Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 i morgen skal jeg på første time med modningsakupunktur! er veldig spent på hvordan jeg vil reagere på dette, er 2. gangs, hodet festet, har ca 3 uker på ul termin, og 2 med min termin som jeg er mer sikker på stemmer... har vel kanskje ikke noe å si men.... er det noen som har erfaringer med modningsakupunktur? Har dere merket noe etter første gang?
konvall Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Hei. Har ikke prøvd det jeg heller, men tenkte jeg skulle spørre jordmor i morgen om det var noen mulighet å få det.Alt for å være hjemme igjen før jul.
Heira☆ Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg har vært til modningsakupungtur hos jm 2 ganger nå. Jeg fikk i hvertfall masse kynnere etterpå. Har hatt det før også, men nå var de sterkere. Også fikk jeg mye mer mensensmerter lissom. Har termin i morra, og skal ha en ny vending da. Så håper at noe skjer om ikke så lenge. Men det virker vel sikkert forskjellig på alle..
gladbaby Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Se her: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/f_dselen/kan_akupunktur_gj_re_deg_klar_til_f_dselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå