Gå til innhold

Hvor sent/tidlig testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange som går over Ikm og som fortsatt tester negativt. Er det vanlig å gå over ikm før man får positiv test? Eller er det alt fokuset på graviditet som gjør at tanta ikke kommer som normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg testet først negativt dagen før IKM, men testet positivt dagen etter ikm (prøvde ikke på ikm-daegn siden det er anbefalt å vente 48 timer før ny test hvsi den første er negativ).

Mange tester positivt før ikm, men vel så mang må vente til over ikm for å få positivt.

At tanta ikke kommer kan jo bety 2 ting:

1)du er gravid, men får ikke pos. test siden hcg nivået ikke er høyt nok enda

2) at eggløsning ble forskøvet noen dager. tiden mellom el og tr/ikm er noegnelunde stabil (+/- 1 dag), men tiden mellom 1. dag av mens og el kan variere.

Du kan dermed muligens "stresse-forskyve" el, men derimot ikke stressepåvirke tiden mellom el og mens/ikm.

lykke til! håper du snart er i omstendigheter :)

Skrevet

Er kanskje feil forum å spørre på, da de som har testet pos. sikkert har gått videre til 1.tri. Prøver der jeg:)

Skrevet

Har alle gangene testet positivt mellom 5-7 dager før IKM.

Nå skal det sies at jeg bare har mistet også, så dette var visst ikke så positivt. he he

Skrevet

Jeg testet positivt på ikm-dagen, jeg. hadde mistanke et par dager før.

Skrevet

Hei jeg testet ikke positivt før to dager etter ikm. Men viste at jeg var gravid i en uke før ikm. og nå føler jeg det likt. håper at spiren sitter igjen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...