Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Eg hra brannkopper og har hatt det lenge nå. Prøver ¨smøre meg og la ver å klø på det men det e utrolig vanskelig!! Noen så har noen goe tips å komme med? nå e eg lei av å vær "smittsom"... Eg e i uke 25... Ifølge legen min så e det ikkje noe farlig for babyen min da, men typen har o fått det og han e ikkje så veldig "happy" for det heller....
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Da jeg hadde det for noen få år siden (var ikke gravid da) måtte jeg ha antibiotika kur for å bli kvitt det.. Hvis du har hatt det lenge kan det vel hende du skulle oppsøkt lege pånytt?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 va det eg o trudde, men han sa det holdt med brulidin krem og plaster... Men får nesten ta turen til legen igjen da og forlange antibiotika kur... E vel ikkje farlig for ungen det vel?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Hvis du har hatt koppene lenge nå så ville jeg sjekket med lege pånytt ja,, han vet om hvilke antibiotika du kan bruke mens du er gravid osv... Det er jo ikke akkurat så kjekt å gå og være smittefarlig som du sier,,, Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå