Gå til innhold

Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting for tida.... Har en 6 uker gammel gutt. Han har hele veien spist godt og lagt på seg som han skal! Men siden torsdag føler jeg at han ikke blir ordentlig mett! Har begynt å gi han begge puppene men føler ikke at det hjelper! Han skal ha mat hver andre time men også rett etter et måltid virker han fortsatt sulten! Kan det stemme??? Kan jeg plutselig ha for lite melk?? Jeg føler at det er mindre i puppene også.. det gikk 7 timer i natt som jeg ikke ammet (det er det lengste hittil ) og puppen var full da men ikke sånn super sprengt.... han bæsjer en fire -fem ganger i løpet av dagen så det er vel forsåvidt bra eller..? Han pleier egentlig å være fornøyd rett etter han har spist men nå går det 5 minutter og når jeg tar fingeren til munnen hans så blir han helt ivrig!! Hva skal jeg gjøre?? hadde jo vært helt forferdelig om han er sulten og derfor så urolig! Hvordan kan jeg finne ut om han er mett og om jeg har nok melk?? Prøvde å pumpe meg i går for å se hvor mye jeg får ut og da kom det bare 50 ml på en pupp. pleier vanligvis å få ut en ca 80 ml!

Dette ble litt langt men håper noen gidder å ta seg tid til å lese dette...! Er så oppgitt!:(

Og lurer også på hvordan bæsjen skal se ut når de får nok mat i seg...? Eller kan man kanskje ikke se det på det?

Håper på rask svar fra dere for her sitter det en virkelig frustrert mor med en sulten baby men ikke noe melk i puppen:(

(det føles i hvertfall som de er tomme) Og det har bare gått en halv time siden han spiste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har han gule bæsje bleier? 5-6 våte bleier i døgnet? Er han fornøyd innimellom? Sover han godt? Dersom det meste her er på plass, har han kanskje et sugebehov? Bruker du smokk? vioss ikke kan det være verdt å prøve det?

Å pumpe for å se mengden blir feil, da baby får ut mye mer enn du klarer å pumpe:)

Kanskje det er økedøgn du har vært gjennom? Det kan vare et par dager!

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...