LillianS Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Har lest på andre forum at det er mange som får råmelk tidlig i svangerskapet. Leste om noen som lakk så mye at de måtte gå med ammeinnlegg allerede. Jeg skulle bare sjekke igår før jeg la meg , og jaggu kom det ikke noe ut av begge puppene. Er i uke 26 nå , så jeg synes kansje det var litt tidlig. Skal iallefall ikke klemme på de mer , plutselig så begynner jeg vel å produsere melk for fullt Husker ikke når jeg fikk råmelk sist, har en jente ifra før. Men jeg tror ikke det var så tidlig , hmm =) Noen av dere som har fått det også eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten-74 Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Yes, renner som bare det, og det er visstnok helt normalt. Jeg er i uke 24 med mitt første barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 Heldigvis ikke noe ennå! Lakk som en sil første gang, kanskje de har lært? ;-D Uke 25 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingerbay Skrevet 8. november 2006 #4 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er i uke 26 nå, og har hatt råmelk en ukes tid. Er helt enig med at det var litt tidlig, men må bare la være å klemme på brystene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaD Skrevet 10. november 2006 #5 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er uke 26+4, og har kun sett litt spor etter "noe" en mrg for noen dager siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
line-82 Skrevet 10. november 2006 #6 Del Skrevet 10. november 2006 Begynte å lekke i uke 22.Skjønte ikke helt hvordan det gikk an og det føltes jo litt merkelig.Snodig å måtte begynne med innlegg så tidlig...Men nå er det bare en vanesak, og det skal jo vare en stund, så her er det bare å henge i stroppen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 12. november 2006 #7 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Er i uke 27 idag. Det kommer når jeg klemmer, og har gjort det i 6-7 uker, tror jeg. Men lekker ingenting. Er 1. gangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 12. november 2006 #8 Del Skrevet 12. november 2006 hehe, det var e som måtte gå med ammeinnlegg allerede. Kommer like mye ennå,men er 2gangsfødende så jordmor forsiktretme om at det var helt normalt...heldigvis. Og nei, går ikke og klemmer ut noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu Skrevet 13. november 2006 #9 Del Skrevet 13. november 2006 Råmelka kom med Frue-tittelen! Begynte å lekke da jeg tok av meg brudekjolen..... Da var jeg 22 uker på vei. Er 28+5 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå