Gå til innhold

Hei Finnmarksjente! Hvordan går det??

Anbefalte innlegg

Hei hei :-)

Hvordan går det nede hos deg idag?

Her er det mildvær etter en lang periode med snø. Går til jobb hver dag, men idag var det bare så vidt jeg kom meg hjem igjen. Ingenting som er glattere å gå på enn blank is med et tynt lag vann oppå, og det er en nokså bratt nedoverbakke på vei hjem. Så for meg ei stund at jeg kom til å måtte sette meg ned på rumpa og skli ned hele bakken :-)

Her oppe saltes ikke veiene, så det er såpeglatt. Håper strøbilen har vært ute en tur nå, for jeg skal snart avgårde på korøving. Full oppkjøring mot julekonsertene nå :-)

Klem :-)

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Jeg har ikke vært her inne på en stund. - dessverre.

Det er så vanskelig mellom samboeren min og meg nå, - vi er inne i den største krisen på de 15 årene vi har vært sammen.

Det er så smertefullt, og jeg er så redd for at vi ikke klarer å redde forholdet.

Det betyr at alle planer om et barn til er lagt på is, og det vil jo i tillegg si at jeg ikke kommer til å være inne på disse sidene på en stund...

Jeg er så utrolig lei meg, og vet nesten ikke hva jeg skal gjøre.-

Jeg ønsker det aller beste for deg, og håper du blir gravid veldig, veldig snart!

Gode, varme klemmer fra

Annonse

Uff! Dette var trist å lese Soave.

Håper virkelig dere finner ut av denne krisen. Hvis ikke ønsker jeg deg uansett lykke til!

Stor trøsteklem er på vei fra meg.

Vi har vært i Tromsø denne helga for å handle julegaver, og har derfor ikke vært her inne.

***KLEM***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...