Kobra Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Når man først får positiv EL-test..vil ikke alle testene du tar dagene etter bli positiv og??? Eller er det kun den ene dagen desse stoffene finnes i urinen??
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Denne ene dagen (evt to dager, men har du først funnet den ene, så kan du la være å teste. De neste 48 timer regnes som spesielt fruktbare) er hormonnivået *veldig* mye høyere enn de andre dagene. Som du ser av dagens EL-test diskusjoner så har vi alltid litt hormon i blod/urin, det er nivået/mengden som avgjør om en EL test slår ut eller ikke. Jeg har fått tips om å teste mellom klokka 10 og 20 på dagen, så jeg prøver det framover. Morgenurin var visst ikke så lurt...
Kobra Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Fikk positiv el-test igår skjønner du, så ville eg teste idag og, og den vart positiv den og...men det er vel kansje fordi eggløsningen skjer akkurat nå?? Har sting-lignende smerter i magen...Er så spennende dette her!!! Tempraturen min gikk jo rett til værs og idag-tidlig.... http://www.fertilityfriend.com/home/13b854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå