Xzux Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Er i uke 16 nå... Har ikke kjøpt noe enda.. har veldig lyst, men føler kanksje at det er litt tidlig..?? Skal på UL neste uke, får jeg vite kjønnet blir det kanskje litt lettere og begynnde og handle?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 jeg er 21+3 og vi har kjøpt noen klær, seng, madrass, dyne, pute, sengetøy og vogn tror vi kjøpte den første bodyen når jeg var i uke 11..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Har heller ikke kjøpt noe ennå. Er bare i uke 14 da. Men moren min har begynt å handle klær og lignende allerede... Også i rosa da... Vi har begge sterk følelse på jente, men jeg tør ikke begynne å kjøpe noe i farger før jeg er sikker uansett. Tenker at jeg heller ikke kommer til å handle noe før etter UL, og kanskje har fått vite kjønnet også :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 I mitt første svangerskap nektet jeg plent å kjøpe noe som helst til babyen før jeg var passer uke 30 og enda da var det bare hvis jeg fant det jeg trengte til gode priser. Dette var fordi jeg var red for at noe skulle skje med babyen, jeg hadde ei venniene som mistet sitt barn en uke før termin og for meg var det en beskyttelse å ikke handle inn alt jeg fant før jeg visste at barnet hadde en reel sjans for å overleve,, ( kall det dumt, men men ) Denne gangen har jeg sett på barneklær, men er fortsatt reservert mot å handle masse pga denne urasjonelle frykten for at noe skal skje, men vi får se jeg har god tid enda..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Er 15+4 har startet og kjøpe inn litt klær og div.Skal ta litt no og da..så det ikke blir så dyrt når vi liksom må ha alt.Kjempe gøy og kjøpe ting og tang.
Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Er 18 nå og har ikke kjøpt en eneste ting enda...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Vi har det aller meste fra forrige gang, og da fikk vi mye av mine foreldre. Husker ikke når vi fikk det, men det var ganske tidlig. Var vel 4 mnd på vei, el noe. Det vi skal ha ekstra nå, kommer vi til å handle inn etterhvert som pengene er der. Nå er det jo først jul og 100 julegaver, så det blir vel ikke store handlinga før jul uansett. (Lillegutt skal få nytt bilsete da...)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Jeg er 19+5 og vi kjøpte vogn i forrige uke, og bilsete i går Har ikke kjøpt noe annet, men vi kommer til å ønske oss en del babyting til jul
Gjest Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 jeg er 27+6.. har ikke kjøpt så mye enda. Bilsete og litt klær. Men har funnet ut hvem seng jeg skal ha. og vogn er holdt av i butikken
Gjest Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 jeg er 24+5.Det eneste jeg har kjøpt er barnevogn..tror jeg bare var 2 mnd på vei da jeg kjøpte den..måtte bare ha den.. Skal kjøpe bilstol i morgen..gleder meg..ellers så er det myye som gjenstår..
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 5 uker... Bare nøytrale bodyer osv. Har nettopp kjøpt madrass + en del klær, men ikke noen mengder. Er ca 21 uker.
*We68* Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 jeg skal kjøpe noe i dag...etter UL om alt er fint. Tørr ikke før iallefall. men får jo ikke vite kjønnet i da. men masse fine nøytrale ting. har sett på såååå masse fint, og bare mååå i dag :-) er 13 +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå