Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Kan man få kjøpt sele/ stropp til en stol?
#gurimalla# Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 dytter..for det vil jeg også vite....
Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Har aldri hørt om pute med sele. Men vi kjøpte pute der vi kjøpte stolen, de har det på de fleste møbelbutikker, Jysk ol. Sele kjøpte jeg en slik løs sele til å bruke i vogn. Den fant jeg i en barneutstyrsbutikk.
3godklumper Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg kjøpte på bohus en gang.Og Ikea har til sine modeller.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 vet ikke om det er dette du mener, men jeg har akkurat kjøpt en sele til stol som kan brukes til alle slags stoler, er kjempe fornøyd med den. Skal ha den med meg på ferie nå. Den veier nesten ingenting og den blir veldig liten. www.barnetrend.no gå inn på nettbutikk og så ut på tur
LivetErEnLek Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Pute med sele, har jeg aldri hørt om, men jeg vet at feks Stokke har seler som er spesial laget for dems stoler. Tror nok de fleste babybutikker fører dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå