Gå til innhold

Det var ikke liv i spiren min.... :-(


Gjest

Anbefalte innlegg

Egentlig som forventet, men blir naturlig nok lei meg likevel.

 

Så da takker jeg for meg her inne, og ønsker dere alle masse lykke til videre i svangerskapet!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så trist å høre :( Aldri mista sjøl, så veit ikkje korsn d e, men må være grusomt.... løkke tell videre, håpe du snart sett me en ny spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist:( lykke til videre, håper det spirer for deg snart igjen:) vet ikke hvordan det er selv, men kan jo tenke meg det...

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, noe så trist! Jeg har mista selv, så vet jo litt om hvordan det føles. Man håper i det lengste, men er forberdet på det verste. Men å få den endelige beskjeden er bare helt grusomt. Det er bare tiden som hjelper deg nå, og støtte fra de nærmeste. (og litt støtte her inne) Ut fra meg selv, opplevde jeg en lettelse og ny giv etter utskrapning.

Lykke til med ny prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, man må jo bare se fremover. Men akkurat nå orker jeg ikke tanken på å prøve igjen, selv om vi har veldig lyst på et barn til. Dette er min 5. sa/ma, så føler vi har fått vår dose nå... uff, er såå skuffa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... trist nå.... dette er noe som er tøft nok å oppleve en gang... verden er så urettferdig! Håper at dere får god oppfølging og at det snart er en liten spire som klamrer seg kjempekjempegodt fast! Unner dere virkelig det! Ta godt vare på hverandre og lykke til med ny prøving når dere føler dere klare igjen!

 

Stooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteklem

Så leit. Det er ikke mye en får gjort med det, menhåper at du tar tid til å tenke på deg selv å komme gjennom det ordentlig, når det ikke er første gang det skjer.

Når dere bestemmer dere for å prøve igjen, det bør kansje gå litt tid? Så håper jeg at du har fått ordentlig utredning og oppfølging på plass, ikke at det hjelper nå da.

Må bare sende medfølende tanker og klemmer til deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier man: kondolerer? Ihvertfall var dette kjempetrist. Det må være hardt å prøve og feile så mange ganger. Skjønner dere er tom for energi ja. Jeg vet ikke hvilke ord som oppmuntrer i en sånn situasjon. Men ønsker deg alt godt videre.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...