hollering Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 men klarer ikke å få ut noe melk,det bare stopper opp.Vet at jeg har masse melk så det er ikke derfor,noen tips til hvordan jeg skal få det til.Skal på kino i kveld må ha melk da..))
Expat Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hva med å pumpe det ene og la baby die det andre?
hollering Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 hvordan klarer man det da??))
Expat Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Lettest med elektrisk, men renner melka så fikser man ofte det ganske greit med en håndpumpe også? Eller hjelp fra en pappa? Eller du kan pumpe etter du har ammet det ene og blitt avslappet og daff av det?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Hjelper jo ikke til i dag, men det er en nesespray som du får hos legen soom setter utdrivningen i gang. Jeg pumoer mye pga at jeg går på skole, og bruker den for å få det i gang. Et annet tips er at du kan pumpe rett etter du har tatt en varm dusj!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Syns rådet Expat ga er ganske bra! Om man pumper på ene sida mens man ammer på den andre, så går det nesten av seg selv. Om man i tillegg gjør dette om morgenen, så kommer det masse melk (hvertfall på meg). Greit til en annen gang du skal ut:) Ellers har jeg pumpet meg en god stund før jeg skal noe, så ikke jeg blir stressa med pumpinga og slikt rett før jeg skal ut. Stress er vel ikke så bra middel for å få til pumping akkurat.. Man kan jo fryse ned morsmelk også, så det er jo veldig greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå