Gå til innhold

Den bittelille trilla til 199 kr, går den som håndbagasje på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en sånn som lillegullet kan hvile seg litt i mens vi venter på avgang....2 timer er litt for mye for han å bli bært rundt + at han sovner aldri i armene våre....

Det er en sånn her type jeg tenker på : http://194.103.47.10/Brio/Norge/Carena/Reisetriller/Reisetriller?ProdID=37137

Vet at det er en søplevogn ellers og har tenkt å ha med den ordentlige vogna, men den må vi sende med bagasjen og har den derfor ikke helt frem til avgang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den blir for lang sammenlagt

Skrevet

nå vet jeg ikke hvordan reglene er nå,men jeg jobber som flyvertinne(har vært i perm en stund nå) og da var det flere som hadde med vogna helt til flyet, setter fra deg vogna rett utenfor flydøra så kommer serwice air etc. (de som jobber med bagsje) å henter vogna å legger den ned. Du kan også gi beskjed til flyvertinnene at du vil ha den ved flytrappa når dere lander.(ikke alle steder det går feks London).

Men som sagt har det kommet mange nye regler så jeg vet ikke om det går.

Skrevet

Den blir for lang sammenlagt, dessuten lar de ingen slippe inn med vogn på Gardermoen lengre.Det er kurver med barnesete på innsiden.

Ellers så kan du jo bruke sjal,slynge,lommeslynge eller lignende?

Skrevet

Tusen takk for svar

Da ser det ut til at den gode ideen min ikke var så god alikevel da.....

Æsj.

Vi får prøve babybjørnen vår, men er bekymra for sovinga jeg da....Han sovner nok ikke i den. Får satse på at han er lys våken og kjempehumør på flyplassen og sover som en stein på flyturen :o)

Skrevet

Naa sier du ingenting om hvor gammel soennen din er, men her er et tips naar dere letter/lander for aa gjoere det mest mulig behagelig for han. (og andre passasjerer)

Ha med litt bomull og be flyvertinnen om to plastglass med litt vann i.

Legg bomullsdottene i koppene med vann (skal kun vaere nok vann til aa dekke bomullen) Naar flyet er klar til aa lette, plasserer du koppene over oerene paa lillegutt.

Dette forhindrer at han foeler trykket i oerene (dersom han ikke er gammel nok til aa utligne selv), og gjoer letting/landing mye mer behagelig for han. :)

Jeg har ALLTID med meg bomull i veska naar jeg er ute og flyr, tilfelle det er smaabarn paa flyet. Har faatt MANGE "tusen takk for tipset, og bomullen!" etter flyreiser. :)

God tur!! :)

Skrevet

Hei, Ville bare si tusen takk for tipset om bommullen, venter min første og vi liker å reise... Så det kommer jeg til å benytte meg av :).

Ha en fin dag!

Skrevet

du får låne vogn på flyplassen hvis du spør etter det...de har faktisk en del vogner

Skrevet

Før gikk det an å ha med seg Quinny Zapp på fly vertfall. Denne er da en god del dyrere enn den du viste til, vil jeg tro. ;o)

Skrevet

Så mange svar :o)

Da skal vi spørre etter lånevogn og ha veska full av bomull.

Dette er kanskje dumt spørsmål, men holder man koppene med åpningen rundt ørene? Eller bunnen inntil ørene? Det mest logiske syns jeg er å ha åpningen rundt ørene, men må jo høre for sikkerhets skyld....

Skrevet

Glem det med kopper og bomull.Barnet klarer like godt å utligne trykket ved å bli ammet eller ved å få tåteflaske.Litt mindre styrete og om ikke bedre effekt også ;O)

Skrevet

Jeg tar med bomull allikevel for amming har vi sluttet med og flaske vil han bare ha i forbindelse med sengen nå for tiden, hvertfall ikke om han er passe mett på dagtid- da spyttes den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...