Gå til innhold

Den bittelille trilla til 199 kr, går den som håndbagasje på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en sånn som lillegullet kan hvile seg litt i mens vi venter på avgang....2 timer er litt for mye for han å bli bært rundt + at han sovner aldri i armene våre....

Det er en sånn her type jeg tenker på : http://194.103.47.10/Brio/Norge/Carena/Reisetriller/Reisetriller?ProdID=37137

Vet at det er en søplevogn ellers og har tenkt å ha med den ordentlige vogna, men den må vi sende med bagasjen og har den derfor ikke helt frem til avgang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den blir for lang sammenlagt

Skrevet

nå vet jeg ikke hvordan reglene er nå,men jeg jobber som flyvertinne(har vært i perm en stund nå) og da var det flere som hadde med vogna helt til flyet, setter fra deg vogna rett utenfor flydøra så kommer serwice air etc. (de som jobber med bagsje) å henter vogna å legger den ned. Du kan også gi beskjed til flyvertinnene at du vil ha den ved flytrappa når dere lander.(ikke alle steder det går feks London).

Men som sagt har det kommet mange nye regler så jeg vet ikke om det går.

Skrevet

Den blir for lang sammenlagt, dessuten lar de ingen slippe inn med vogn på Gardermoen lengre.Det er kurver med barnesete på innsiden.

Ellers så kan du jo bruke sjal,slynge,lommeslynge eller lignende?

Skrevet

Tusen takk for svar

Da ser det ut til at den gode ideen min ikke var så god alikevel da.....

Æsj.

Vi får prøve babybjørnen vår, men er bekymra for sovinga jeg da....Han sovner nok ikke i den. Får satse på at han er lys våken og kjempehumør på flyplassen og sover som en stein på flyturen :o)

Skrevet

Naa sier du ingenting om hvor gammel soennen din er, men her er et tips naar dere letter/lander for aa gjoere det mest mulig behagelig for han. (og andre passasjerer)

Ha med litt bomull og be flyvertinnen om to plastglass med litt vann i.