Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 hei lurer på om det er noen som vet hvor de selger de billigste takkekortene,på nettet:)?
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Vet ikke om det er billigst , men gå på www.japanphoto.no Der får du kjøpt for 29,90 for 10 stk. nå
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Prøv på hipphipphurra.net!!vi ordnet med takkekort fra dåpen der..kjæmpeflott altså..kostet 18kr per ferdi kort med bilde og tekst..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Syns det er viktigere at de er fine enn at de er så himla billige jeg da De standard fra fotobutikkene er jo så gørre.
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Joda,men nå var det nå HI som trengte tips til noen billige da
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 For å si det sånn: jeg var innom en helt vanlig fotobutikk for å høre pris på å fjerne bakgrunnen på et bilde jeg tenkte å bruke til takkekortet.det var svindyrt..bare det kostet over 600kr..attpåtil kostet det å skrive ut bildene,og all kostnadene med å lage kortet.så dette ble mye billigere,og enklere.sendte bildet på mail og fortalte hva det skulle stå.de hadde festet på en rosa sløyfe på kortet og..så flott at..for alle takkekortene betalte jeg litt over 200kr tilsammen:)
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Joda,sier ikke noe på det altså De kortene fra (var det hipphipphurra) er kjempeflotte de Hadde bestilt derfra selv,var det ikke for at jeg synes det er så gøy å lage selv! Har linken dit og , men mente nå det var unødvendig å gi HI den,til 18kr pr kort , når man kan få 10 kort til 30 kr andre steder
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 syntes ikke det var så unødvendig jeg da..syntes faktisk det var ganske billig.tenkt å lage selv jeg og,men dette var billigere for meg..
Molait Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 huhei..hehe Men da har hi fått 2 alternativer da, så kan hun jo velge selv:)) Vi gjorde det kortsiktig dyrt, langsiktig billig. Kjøpte bra fotoprinter på tilbud og gjør jobben selv. Har ok program for å korrigere bilder. Blir kanskje ikke like bra som hos fotograf, men har faktisk fått dårligere utskrifter fra fotograf enn fra printern her tidligere. Vi har laget dåpsinv., takkekort, skal lage dåpstakkekort. Og kan da også printe ut de bildene vi vil ha med en gang her hjemme og slippe å sende+vente på posten eller dra ned dit. Sier ikke dere skal kjøpe printer, men kanskje du kjenner noen med ok printer? Fotopapir kan du få kjøpt ganske billig (pass påå ta bra kvalitet) DET blir billig det:) (iaf om du skal ha mange...ellers ville jeg nok anbefale japan foto ja)
Mikroline Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Jeg lagde takkekort selv. Kjøpte papp og pyntepapir på panduro (tilsammen ca 220 kroner, du kan sikkert finne noe billigere også), og fremkalte bildene hos elkjøp til 50 øre stykket (40 bilder for 20 kroner). Da fikk jeg altså 40 takkekort til 240 kroner, altså 6 kroner pr kort. Ble veldig fornøyd, og synes kortene ble personlige og fine. Men det er jo litt dyrere enn de billigste ferdigbestilte da. Men mye billigere enn de dyreste ferdigbestilte:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 prøv www.extrafilm.no synes de er billig og bra... fortell gjerne om billigere
Englefjas Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Men dersom du bestiller fra Japan Foto, vær klar over at du må hente dem selv (blir ikke tilsendt), og at når du først har bestilt er det satt i gang en helautomatisk prosess som er umulig å stoppe. Haha. Det fikk iallfall jeg beskjed om da jeg forsøkte å avbestille.
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Har fått tilsendt fra Japanphoto før...
så var vi 4 Skrevet 7. november 2006 #16 Skrevet 7. november 2006 vi bestilte fra elitefoto.no og de kosta vel 7-8 kr pr stk. Du kan eventuelt søke på takkekort+dåp på kvasir da får du opp en hel masse å velge i
Bonusmamma13 Skrevet 7. november 2006 #17 Skrevet 7. november 2006 Har nettopp hentet mine, laget de på www.lefdal.com, betalte 117kr for 30 stk med bilde og egenprodusert tekst og passende bakgrunn. Syns de ble veldig fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå