Gå til innhold

Over IKM og ventetråd

Anbefalte innlegg

Heisann dere

Jeg ser av alle innlegg at vi er mange som er langt over IKM, som fortsatt tester negativt men ikke har fått tantebesøk. Uææh! Jeg er lei av å vente og har bare lyst til å teste og teste. Hvordan går det med dere?

Modesty_B IKM 2.nov - siste neg. test 7.nov - ingen graviditetssymptomer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6995495-over-ikm-og-ventetr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare irritert over at tanta ikke kommer! Hadde ikm 20.okt...og fortsatt ingen TR!!! Kan den ikke bare komme da slik at jeg kan få begynt på en ny pp????????????

Oa ja, jeg har testet. Også bekreftet med blodprøve hos legen at jeg ikke er gravid. Blir litt lei av dette...

IKM ca 4 november, tester sylsvakt positivt noen ganger og resten absolutt helt negativt. Siste negative i gaar. Har nettopp vaert ute og ruinert meg; 8 cb tester, gitt... Tar en hver dag naa naa til jeg ikke har flere igjen, saa tur til legen tenker jeg. Har gravidsymptomer og er spent

Er det mulig at du kan være gravid selv om du tester neg hos legen? Kan det hende at EL har vært veldig sen? Bare lurer...

Føler at kroppen er helt i ulage og jeg leter etter noe som kan forklare den forsinkede tanta. Hva fikk du vite hos legen? Forklaringer på manglende TR, mener jeg.

Jeg har også kjøpt mengder av CB. Hi-hi

Synes det høres ut som du er gravid, jeg. Håper du poster resultat av legebesøk her på siden. Uansett, lykke til.

Det er nesten like spennende med alle dere andre, som med meg selv. ;-)

Annonse

Ingen forklaringer på hvorfor ikke TR har dukket opp... Fikk bare beskjed om at dersom smertene ikke ga seg og den ikke dukket opp fikk jeg heller komme tilbake. Smertene har jo gitt seg, men ingen TR. Gidder ikke dra tilbake til legen nå. Før jeg begynte med pillene hadde jeg ujevn syklus. Trodde det hadde ordnet seg nå etter å sluttet med pillene (sluttet i april og hadde regelmessig syklus på 32 dager etter det) Tar det som det kommer. Men blir det ingen ordning på ting (dvs at jeg ikke er blitt gravid) til våren, så skal jeg kreve litt mer utredning av ting.

Hei!

14 dager på overtid her, og 2 negative tester (sist på onsdag). Tenkte jeg ikke skulle klage i dag, nettopp lest om de som har sykluser på over 30 dager, men.... OK, bittelitt klaging kan jeg unne meg; er så leeeeeeeeeeeeeeeei av TR-vondt og ingen TR. Dessuten er jeg kjempeklar for å bevege meg over i neste pp.

Da var jeg ferdig med å klage:)

Håper vi er gravide alle sammen, (vi sliter sikkert bare med en sensasjonelt treg HCG produksjon).

Fin fredag til alle dere som venter:)

Ler av meg selv nå; Jeg er jo faktisk en slik en med sykluser på over 30 dager!:) Vanskelig å telle tidlig på morgenen:) Jaja, det betyr at jeg kan klage litt mer dersom jeg føler for det.

Fredagshilsen fra ei som sliter med å telle på fingrene:)

Annonse

*ler av skjønne nutmeg*

Du får skylde det på hormonene!!!!!

Her i huset er det de som får skylden for alt... hehe!

Når tr kommer er det den som får skylden...

Når den er slutt blir det spenningen rundt el som får skylden..

Når el er slutt blir det spenningen med å vente på ikm som får skylden.

Godt å ha en grunn!!!!!!!!!!!!!

Klem til alle ventere!!!

Er i dag to uker, en dag og to timer over.... hmf!!!

Ha en fantastisk fredag!!

Da tror jeg at jeg konstaterer jeg en tidlig SA for min del. Kraftig, moerkeroed, klumpete bloedning i tre dager naa og etter to uker med svakt positive tester er de naa helt negative. 5 dager sen TR er helt uvanlig til aa vaere meg, og det har ikke vaert noen TR dette her. Alle gravidsymptomene virker ogsaa dempet, noen er helt borte. Meget tidlig SA altsaa, men likevel. Jeg gaar paa en ny frisk, og tar dette med fatning kjenner jeg.

Likevel, hadde saapass med gravidtegn, som markerte og tydelige blodaarer paa puppene og moerkere og stoerre areola osv, at det er rart naar det braatt ikke er der lengre.

Da er det IKMuke49 som gjelder for meg, dersom jeg har normal syklus naa, noe som jo ikke er helt gitt.

Lykke til dere andre.

Så dumt Femina!!

Men, det høres ut som du tar det fint..og er ved godt mot!!!

Lykke til videre!!

Eg venter fortsatt...

En dag føler eg meg veldig gravid, og neste ikke... hm!!

Jaja, får vel orden på syklusen etterhvert!! Skal til gyn på torsdag!!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...