Gå til innhold

noen som har erfarineg med mutsy vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å leter på nett etter ny vogn, og blir så forvirra...

venter nr 2 i februar, og trenger en vogn med god plass i bagen.

vi hadde Brio combi til førstemann og var ikke spessielt fornøyd. Bagen er smal og jeg syntes understellet ble fort "slarkete"

har egentlig forelsket meg i emmaljunga duo vognen, men har også sett litt på mutsy syntes de også så praktiske ut, siden de blir så små når man pakker de sammen.... noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke barn fra før, så jeg har aldri brukt vogn lenge, men har "lånt" en del. Jeg har trem. imars, og skal ha mutsy. Om du er ute etter stor plass i bagen, så er nok ikke dette vogna for deg. Mutsy er liten og nett, rett og slett. Men understellet er ikke slarkete.

Skrevet

Hadde kjøpt den selv hvis ikke bagen var så tung ( må bære den 4 etg opp) Knallstilig vogn! Har noen venner som har den og de er superfornøyde! Smart hjul løsning og mye stilig tilbehør!

Skrevet

Vi har også kjøpt Mutsy vogn.Vi ble forelsket i den med en gang!

Det er ikke den største bagen, men det er jo plass nok! Siden jeg har termin 24.des er det jo ganske kaldt ute, men vi har også kjøpt Eskimo-posen som er tilleggsutstyr, og den passer perfekt i bagen, og da holder med at babyen har på seg body inni egentlig, for posen er varm!

Skrevet

Hei!¨

Har ikke så mye erfaring med vognen, men har lest endel om andre som har hatt. Mye negativt syns jeg, ang. baggen. Sier den heller litt forrover, og noen har problemer med nupper inni. Tenkt litt frem og tilbake, men både jeg og samboer har bestemt oss for å kjøpe en Mutsy likevel. Virker veldig stabil å trille i forhold til mange andre. Også liker vi godt løsningen med håndtaket (skyves inn og ut, ikke vipp) Denne funksjonen på andre vogner er veldig slarkete. Også er det dette med hjula, er jo mye lettere å svinge.

Og ikke minst, bruker lite plass i bilen og man kan sette bilstol rett på understellet.

Her er det ihvertfall ikke tvil lenger, blir en Mutsy før Mars :0)

Skrevet

Jeg har Mutsy (Cargo bag) bærer faktisk bag og baby opp trappene til 4.etg - ikke tung for meg. Tror bagen veier 5kg, ikke spesielt mye - og så har den godt håndtak, to stropper man klipser på foran ved hodet til baby når man skal bære. (Ellers kan man gjemme vekk stroppene)

Skrevet

(må bare svare her også jeg ;)

Det er riktig at bagen bikker litt. Hodet til baby er litt høyere enn føttene - dette er visst gjort med vilje, fordi det er bedre for babyen å ha hodet litt høyere med hensyn til luft i magen osv

Nupper inni har jeg ikke sett noe til, forstår heller ikke helt hvordan jeg skal klare å få nupper om jeg vil. Stoffet inni er helt glatt. Men nå har jeg en ny vogn da, kanskje tidligere modeller var anderledes.

Vi er uansett superfornøyd med vogna her i huset. Både mor, far og barn;)

Eneste negative om du vil er at bagen er liten (like liten som quinny sin) og det blir nok ikke plass til babyen når den er over 6mnd, men heldigvis har sportsdelen full liggestilling (begge veier) så det er ikke noen fare med å måtte gå over til den så tidlig

Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Mutsy! Utrolig tøff og praktisk! Litt uvant med hjulsystemet de første 2 ukene, men genialt når man blir vant til det! Jeg synes ikke det er noe problem med liten bag. Begynte å bruke sportsdelen da "lille prinsen" var 4,5 mnd, han er ganske stor. Legger man ned ryggen, bruker voksi-pose og fotpose, er det jo like bra som bag (bare uten harde kanter). Har ikke opplevd at stoffet i bagen nupper. Stabilt understell, lett å slå sammen, lett å ta hjulene av.

Anbefales!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...