Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jenta vår er en veldig snill og rolig jente. Men i natt våknet hun mye oftere og i dag har hun grått mye mer enn vanlig. Kan barn ha slike dager/netter uten at det feiler dem noe, eller bør jeg bekymre meg? Hnn er snart 6 uker
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 økedøgn som hun over skriver..eller kanskje du har spist noe hun ikke tåler?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 min er oxo 6 uker snart og i går opplevde jeg akkurat d samme som du beskrev. han våknet halv tre på dagen og siden ville han ikke sove mer. duppet av da jeg trillet, men hver gang jeg stoppet våkna han. eneste som hjalp mot sutringa/skrikinga var puppen. slitsomt var d ja. nesten så han voltok puppen min vettø, hehe. virka nesten som han ikke fikk ut noe, for ble hysterisk av og til mens han gapte som en gal over puppen;) roa seg og sovna halv tolv på kvelden, og våkna til mat som normalt etter d. i dag har han spist mer enn vanlig men langt nær som i går. mener han hadde økedag siden han hang i puppen. til vanlig tar han ikke pupp om han er mett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå