Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet på UL?

Anbefalte innlegg

Vi skal skal, hvis jordmora klarer å se hva det er da. Jeg er så nysgjerrig, klarer bare ikke å vente. Fikk også vite det sist, og det syns jeg var helt greit. Var fint å kunne handle litt inn på forhånd, og syns det var spennende nok selv om vi visste kjønnet da. Og under fødselen lå jeg ikke akkurat å angret på at vi fikk vite kjønnet, var mer enn nok som skjedde da til at jeg tenkte noe på det. Syntes det var spenning nok i det å få se hvordan babyen så ut. Men vet jo at det er mange som synes det er ekstra spenning i det å ikke vite kjønnet før etter fødselen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6994891-vil-dere-vite-kj%C3%B8nnet-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også til ordinær UL 29. november.

Selv synes jeg det ikke er noe "must" å vite kjønnet. Men mannen min har litt lyst til å finne ut om det blir gutt eller jente. Må ennå tenke litt på det om jeg ønsker å finne det ut, men blir vel vanskelig at bare han skal vite og ikke jeg... Er jo egentlig ganske så nysgjerrig av meg, da.:-)

Annonse

He, he.. er jo bare sykt nyskjerrig da... vet ikke om jeg klarer å vente.... har fått vite kjønnet i begge de andre svangerskapene.... det har stemt;-) Tenkte å la det være en overaskelse til selve fødselen denne gangen..... men tror nok ikke jeg klarer å vente.... Er jo veldig spent!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...