Petrinemor Skrevet 9. november 2006 #26 Skrevet 9. november 2006 Da skal jeg dra på trening Titter innom her i løpet av kvelden tenker jeg.. Er temmelig avhengig av dette forumet jeg og.. hehe.. uff, ikke bra! Men det gir en slags trygghet å "prate" med noen som er i samme situasjon.. hvertfall når det ikke er noen andre som skal vite om det. For dette er jo stort! Vi forbereder oss på familieforøkelse jo ))) Kanskje det blir klaff for dere i kveld!! Håper det!! Krysser fingre og tær for deg her xxxxxxxxxxxxx
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 9. november 2006 Forfatter #27 Skrevet 9. november 2006 Du får ha god trening!! Eg må underholde ungene fram til de legger seg nå....så tar en pause jeg også!!!!! Snakkes....
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 9. november 2006 Forfatter #28 Skrevet 9. november 2006 Da vr jeg inne her igjen!!...måtte bare inn å se før jeg legger meg...Skal på jobb i morgen, så da må jeg opp tidlig...05.50...huff...alt for tidlig!!! Synes også det er fint å snakke med andre som er i samme situasjon her inne. Har fortalt et par venninder at jeg prøver denne gangen. Før har jeg ikke fortalt noe før jeg har vært 9-12 uker på vei Men snakker jo ikke om de samme tingene til vennindene mine som en gjør her inne.....Om feks...at jeg i dag har el-slim...he,he...... Så får en jo svar på en del spm som en kanskje ikke spør hvem som helst om.... Ja, ja...nei må opp å legge meg.....men må jo prøve å få til en spire før jeg sovner da.....he,he....
Petrinemor Skrevet 10. november 2006 #29 Skrevet 10. november 2006 God morgen! eller formiddag har det vel egentlig blitt I dag drar jeg på apoteket å kjøper el-tester... orker ikke å gå i uvisshet fram til mandag, for tenk om el er der uten at jeg har fått det med meg... da blir det krise her..hehe.. testene fra billige.tester.no er her nok ikke før til tirsdagen tenker jeg.. Jeg var så sliten etter treningen i går at jeg sovnet i 21.30 tiden.. deillig det da. Har fri i dag.. eller studiedag heter det vel Skal begynne på litt husrengjøring snart, må bare mane meg opp litt først.. Så skal jeg ut å shoppe litt, trenger det nå Blir spennende å se om el dukker opp i løpet av helgen.. egentlig håper jeg ikke det, for sambo skal på fotballavslutning i kveld og da er han kjeempesliten i morgen regner jeg med..kanskje til og med på søndag.. Men mest sansynlig er den her på mandag eller tirsdag.. Er så kvalm i dag..mulig jeg brygger på noe siden jeg var så sliten etter treningen. Håper spiren satt for dere i går!!!!!!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 10. november 2006 Forfatter #30 Skrevet 10. november 2006 Hei!! Har vært på jobb i dag...så i dag er jeg kjempe sliten! Kjenner at jeg ikke er et i slaget ennå, tett i nase og oppover mot ørene.. Men dersom jeg ikke hadde gått på jobb i dag hadde det blitt veldig travelt neste uke. Litt greit å ha planlagt uken som kommer innen fredagen i uen før....... Sikkert lurt av deg å kjøpe el-tester, sånn at du ikke går glipp av EL....jeg satser på at min vurdering av el-slim er korrekt......Men nå blir det travelt på soverommet mange kvelder framover...skal ikke gå glipp av el- denne pp!!! Men er ikke hverdagskost å ha det så travelt på rommet som vi har nå under prøvingen.....så tror nok samboeren min ikke synes det gjor noe om det går et par pp til før det klaffer...he,he...... Jeg skal på shopping i morgen...skal prøve å få time hos frisøren også...må bare få gjort noe drastisk med dette håret mitt nå .....Kjekt med shopping, hjelper på humøret + at en glemmer ut for en stund dette med prøvingen, he,he.... Du må ikke finne på å bli syk nå under EL-perioden...det passer veldig dårlig...Får håpe det bare var treningen som gjorde det!!! Så må du si til samboeren din at han ikke må slite seg ut på fotballavslutningen i kveld...han må jo være klar til EL.... Du må ha ein super fredagskveld!!!
Petrinemor Skrevet 10. november 2006 #31 Skrevet 10. november 2006 Heihei:) Koselig å "se" deg igjen 79`er! Har vært på shopping nå.. men jeg fikk ikke mye ut av det.. var sammen med et par fra skolen og sambo var også med.. Sambo klarer ikke være i en damebutikk i lengre enn 5 min.. Hun ene fra klassen min skal gjerne ha en time i hver butikk.. så jeg følte meg litt splittet.. kom ut igjen med en jakke.. enda jeg så etter nye sko, bukser, gensre osv.. hehe. Sambo trengte noen nye skjorter.. men kom ut med en jakke han også... Tror vi var ganske stresset begge to:) Han skal spille fotballturnering i morgen (løkkecup) så jeg tror ikke han tar den helt ut, får vi håpe:) Men det kan lett bli det på sånne fotballavslutninger.. av erfaring:) Jeg og trenger å få gjort noe med dette håret.. henger bare her liksom..hehe. Det er vanligvis ikke så mye aktivitet på soverommet våres heller.. Tro det eller ei men jeg har større seksuelt behov enn sambo (det skal ikke så mye til), og noen ganger tror jeg at jeg kan bli litt for masete på han.. Sist pp slet han seg ut.. da hadde vi oss hver dag fra tr var ferdig og fram til vi nesten var sikker på at el hadde vært der.. siden har vi ikke hatt oss... Så det kan jo bli litt feil med denne prøvinga og.. at det nesten blir en forpliktelse.. så en mister helt lysten til slutt. Føler meg mye bedre nå i grunnen.. trengte nok bare å komme i aktivitet:)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 10. november 2006 Forfatter #32 Skrevet 10. november 2006 Hei!! Måtte jo en liten tur innom før jeg legger meg....har klart å løsrive meg litt fra bim i dag...he, he...men ikke hekt da!!! Min samboer er litt lik din når det gjelder å være i damebutikker.....5 min å så drit lei.....Mens jeg kan være i byen i maaange timer, shoppe, kafe...osv.....blir han lei etter 1,5 time...he, he.....Men han skal ikke være med i morgen da!! Dette med seksueltbehov...før jeg ble gravid med min første hadde vi et ganske likt behov(men hadde jo bare vært sammen 9 mnd da......) Men under gaviditeten og etter fødselen var lysten på sex nesten helt borte...og det varte leeenge. Samme med nr. 2, under graviditeten og etter fødselen dalte lysten. Så hos oss er det sambo som alltid må "mase" på meg..(ikke nå under prøvingen da...), men jeg forstår han jo også. Men det er litt rart også, for under prøvingen øker lysten hos meg også...ikke sånn at det er en forpliktelse.....hadde jo vært fint om det kunne fortsette sånn etter jeg har blitt gravid også, men det er vel lite trolig!!! Nei, tror vi hopper i loppekassen, og prøver å så en spire... God natt, vi "sees"
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 12. november 2006 Forfatter #33 Skrevet 12. november 2006 Hei!! Skriver noen ord for å "dytte" den opp litt!! Ser du også har hatt en pause fra Bim i helga........Greit å ikke henge her for mye.. Ja ja...nå er vi inne i den fruktbare perioden vår....satser på at det klaffer for oss begge nå...... Håper samboeren din ikke har slitt seg for mye ut på fotballen, sånn at han er klar for prøving.... Vi har vært aktive siden torsdag vi nå...må vel være det enda noen dager.....Hadde jo sikkert vært litt greit med el-test ser jeg....for nå må vi jo bare stå på slik at vi er sikker på at vi treffer el...he,he...ikke det at sambo klager da... Håper du har hatt ein kjempe fin helg....håper du får positiv el test nå snart da!!! Lykke til!! Klem
Petrinemor Skrevet 12. november 2006 #34 Skrevet 12. november 2006 helu:) Ja jeg må ha pauser av og til.. hvis ikke blir jeg for opphengt i dette, syns jeg Men er innom her en liten tur stort sett hver dag, bare for å titte;) Helgen har vært ganske så hektisk, men kjempefin:) så den har gått kjempefort!! Var ute å spiste i går og på kino med en venninde, etterpå traff jeg min kjære.. han var ute med noen kompiser.. ble en sen kveld, så jeg er ganske trøtt i dag.. Kjøpte cb`s digitale el-tester i går.. kjempe mye bedre enn billig testene. Men ingen el enda.. så her er det bare å smøre seg med tålmodighet.. tror kanskje den dukker opp på tirsdag, så da blir den vel positiv i morgen.. vi får se:))) Har du hatt en fin helg da? Har en god følelse på at det kommer til å klaffe for deg denne mnd.. er ikke synsk!! Bare magefølelse, så vi får se om det stemmer:) Håper jo at det klaffer for begge, for da kan vi jo holde hverandre med selskaplenge:)) Klemklem
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 13. november 2006 Forfatter #35 Skrevet 13. november 2006 Heia!!! Hadde en kjempe fin helg....Jeg og sambo var faktiskt ute å spiste vi og. Mamma satt barnevakt for ungene....Det var kjempe koselig, ikke ofte vi er på restaurant. Håper magefølelsen din stemmer........satser på at vi kan slå følge til 1.tri i denne pp!!! Denne pp`en har jeg bestemt meg for å ikke teste før etter IKM(dersom jeg ikke får tr da). Sist pp brukte jeg opp 4tester til ingen nytte.... ....Men det spørs om jeg klarer å holde meg da. Klarer du å holde deg vekke fra testing før IKM??? Er så spent på når du får EL jeg....du må gi beskjed når du får positiv test. Lurer på om jeg har hatt det....blir jo usikker på dette EL-slimet da...he, he..ikke lett å analysere... Hatt en travel dag i dag.....ble ganske sen pga foreldresamtale på jobben....så bar det rett fra jobb for å hente ungene, og deretter rett på klassetreff for jenta vår på 6....Blir nok ein tidlig kveld i dag kjenner jeg!!! Klem
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 14. november 2006 Forfatter #36 Skrevet 14. november 2006 dyttelidyttos
Petrinemor Skrevet 15. november 2006 #37 Skrevet 15. november 2006 Heiehei 79`er )) Har hatt så mye å fjøre de siste dagene med prosjekt på skolen og jobbing at jeg ikke har fått tid til å være her inne så mye.. Jeg er ganske frustrert nå.. har bare en el-test igjen og ingen positive tester... Jeg bare håper jeg har el denne mnd.. kanskje jeg får syklus på 30 eller 31 dager.. huff og huff!! Blir like skuffet hver gang jeg tar en test!! Venter jo bare på at det skal komme et egg fram på displayet, men det gjør det jo ikke (( Tenk hvis denne pp`en er spolert for meg fordi jeg ikke har el... snufs!! Hvordan går det med deg? begynnt å kjenne symptomer? El har nok vært der for din del tenker jeg Klem
Petrinemor Skrevet 15. november 2006 #38 Skrevet 15. november 2006 Også kan jeg ikke vente ikm før rundt fredagen eller lørdagen i uke 48.. ( Men jeg skal bare være kjempeglad hvis el dukker opp jeg.. Når jeg tenker meg om spottet jeg i noen dager sist.. så det er jo mulig at tr har blitt litt forskjøvet.. (Håper det jeg)
Petrinemor Skrevet 15. november 2006 #39 Skrevet 15. november 2006 Hehe, ble skikkelig mange innlegg etter hverandre dette.. men må bare få ut litt frustrasjon.. Regnet ut på babyverden sin eggløsningskalkulator at den mest sansynlige el dagen er i morgen.. men da burde jeg jo ha fått positivt utslag på testen i dag.. Tror bare at meg og sambo må kjøre på de neste dagene jeg, og bare håpe på det beste.. Vi får kose oss, så får jeg fortsette og teste meg.. Jeg HAR bare så lyst at det skal klaffe denne mnd!!! Begynner å bli lei av denne prøvinga... Håpet sånn at det skulle bli et sommerbarn på oss siden det passer best med meg og skole, men det skjer jo nesten aldri det man ønsker seg (syns jeg..) Uff, et lite syteinnlegg dette.. men man har vel sine dager..
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 15. november 2006 Forfatter #40 Skrevet 15. november 2006 Heihei!! Er en rask tur innom....skal kjøre et flyttelass for ei venninde i dag....så regner med at det tar hele kvelden!!! Dumt at du ikke har funnet EL ennå da.....Men det er vel sjelden at du får tr uten å ha EL? Vet jo at det kan skje, men tror ikke det er vanlig. EL kommer nok, er vel litt forsinka. Krysser fingrene for at EL kommer til deg i morgen. Hvordan er det med de testene? Er de 100 % sikkker? Har aldri tatt EL-test eller aldri lest om det heller så jeg vet veldig lite om de testene... .Dere får kose dere i de neste dagene, så klaffer det nok!! Det er lov å syte, det gjør alle innimellom. En plass må en jo ta ut sin fustrasjon!! Vi har kost oss hver dag siden torsdag nå....tenker meg at det blir litt av det i dag og....Så da MÅ jeg jo bare ha truffet EL.....men er jo aldri sikker uten de testene da!! Satser på at det går bra!!! Nei, må gå å dekke på bordet, skal spise middag nå . Lykke til med EL-testingen, håper du får positiv nå snart da....For vi SKAL jo over til 1.tri begge to i denne pp`en.... Klem
Petrinemor Skrevet 15. november 2006 #41 Skrevet 15. november 2006 Hei! Da har du/dere nok veldig store sjangser denne pp`en, når dere har vært så flinke! Jeg er ganske så sikker på at dere har truffet el da.. den hadde du nok mest sansynlig i helgen:) Er det sant? At man ikke får tr hvis man ikke har el? I så tilfelle jubler jeg!! For da har jo jeg el hver mnd:)))))))))))))) Litt rart om den ikke skulle dukke opp nå da... Vi bare SKAL hoppe i høyet i kveld, selv om sambo ikke er hjemme før kvart over elve (seinvakt).. føler denne pp`en begynner å bli litt forgjeves nesten.. kanskje el har vært her, bare at jeg har gått glipp av den eller noe.. EL testene skal være 99% sikker om man utfører dem på riktig måte.. cb`s digitale er jo omtrent 100% sikker da den klart å tydelig sier i fra om man har el.. burde prøve det om det ikke går denne pp`en (noe vi satser på at det gjør).. ganske gøy når man får utslag, for da bare vet man at man har truffet el uansett, så da er det jo bare å vente å se om egget fester seg (hvis sædcellene har funnet egget da)... Mys som skal til... Koselig å høre fra deg:) Klem
Petrinemor Skrevet 16. november 2006 #42 Skrevet 16. november 2006 Heiii:)) Skriver et lite innlegg til deg nå jeg, for vet ikke hvor mye jeg kommer til å være innpå i kveld:) Fortsatt ingen tegn til el:( MEN jeg har funnet ut at det er en teoretisk mulighet at jeg hadde el forrige fredag.. siden jeg har hatt el på dag 12 flere ganger.. og fordi jeg begynnte forrige tr med masse spotting, så er usikker på når tr virkelig kom igang.. Håper egentlig at den var da... Og i og med at jeg har fått et par kviser.. så tyder det på at tr ikke er langt unna.. kanskje jeg får den neste søndag allerede... Bare så UTROLIG bra at vi hadde oss både på fredag og på lørdag forrige helg!!! Men vi gjorde ikke noe spesielt forsøk på å bli gravide da.. så jeg gikk jo på do rett etter at vi hadde hatt oss begge gangene.. hmmmm.. ikke bra Vi hoppet i høyet i går kveld, skal hoppe litt til i dag og i morgen og kanskje søndag hvis vi er ekstra flinke så kanskje den sitter.. kan jo være ikm blir ekstra sen denne gangen og.. nei nå er jeg bare spent!! For jeg har jo egentlig ikke peiling på når tr skikkelig dukket opp.. vet bare at siste dag var søndag den 5... og jeg pleier jo å ha den i minst 7 dager...Hmmmmm tenke tenke Jaja, er jo fortsatt et lite håp da... Gidder ikke bruke mere penger på el-tester da det er så himla dyrtå kjøpe dem på apoteket!! Får bare satse på at vi har truffet.. Hmmm... telte over en gang til for sikkerhets skyld.. og ja, jeg hadde nok første dag søndag den 29... JIIIPPIII!!! Men med denne noenlunde rare syklusen jeg har hatt de siste gangene med alt fra 28-31 dager.. så tror jeg at jeg satser på å ikke teste meg før 29 Da er min egentlige ikm fredag 24 kanskje... Vi får se... Dette var mange tanker.. håper jeg ikke har kjedet deg halvt i hjel;) Hvordan går det med deg? Klem
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 16. november 2006 Forfatter #43 Skrevet 16. november 2006 Heia!! Merkelig at du ikke har fått EL enda da?? Men dersom du spotta noen dager i forkant av tr...så kan det jo hende at 1. dag av tr var tidligere enn det du ar regnet ut. Dersom du har hatt EL på dag 12 før kan jo det også være grunnen ja. Bra at dere hadde dere i helgen da, siden EL kan ha vært rundt den tiden.... Det er jo vanskeligere å finne EL når syklusen ikke er helt stabil. Det er godt å se at du ikke har gidd opp håpet!!! Håper at det har klaffet for deg!!! Tror nok jeg må ha hatt EL nå ja...hvis ikke får jeg en unormalt lang syklus til meg å være.......Blir spennede å se når det nærmer seg uke 48...men det er jo såååå lenge til da . Ellers går det bare bra med meg. Ingen symptomer hos meg nei, men det er sikkert litt tidlig for det. Jeg har prøvd å tenke tilbake til de forrige svangerskapene, med tanke på hva som var mine første svangerskaps symptomer, men det husker jeg ikke..... Håper du har en fin torsdagskveld!! Klem
Petrinemor Skrevet 16. november 2006 #44 Skrevet 16. november 2006 Er du her enda? Kom nettopp hjem fra trening.. sambo jobber så har i grunnen lite å finne på akkurat nå Tror jeg har tenkt helt feil egentlig.. hvis jeg fikk tr den 29.. og hadde el den 11, så har jeg ikm 24 og da har jeg jo bare 27 dagers syklus.. og det tviler jeg på, for det tror jeg ikke jeg noen gang har hatt.. Så det forsvant mitt ørlille håp gitt.. snufs Derimot så har jeg en god følelse når det gjelder deg Dere har vært så flinke og hatt dere mange ganger etter hverandre så lenge nå Og jeg som hadde håpet at vi skulle inn på første tri sammen.. Men om du drar herfra så skal jeg nok komme med stormskritt etter!!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 16. november 2006 Forfatter #45 Skrevet 16. november 2006 Er her ennå jeg.....men det kan jo hende at du får en lengre syklus denne pp?? Du må ike gi opp. Få samboeren din til å stå på et par dager til, så kanskje det går likevell!! Jeg gir ikke håpet for deg!!! Tror nok du får el jeg da!!! Når det gjelder meg, så er jeg usikker. Føler jo jeg har gjort det jeg kan da....men....trenger jo ikke klaffe for det!!!
Petrinemor Skrevet 16. november 2006 #46 Skrevet 16. november 2006 Gir ikke opp helt enda.. Juhujenta spådde at jeg hadde en litt lengre syklus enn vanlig denne mnd (er litt overtroisk jeg, og satser på at hun har rett).. HÅPE HÅPE ) Har fått positiv el-test før og klaffet ikke da, og vi er jo flere her inne som er i samme båt. Det skal så utrolig mye til, men alikevel så lite.. hehe.. Leste et sted at sædcellene like så godt bare kunne svømme forbi egget.. og at et befruktet egg heller ikke nødvendigvisfester seg.. MEN jeg er fortsatt utrolig spent på deg!! Nå har jeg helg, og det er utroolig herlig! Må lese en del da, slik at jeg er forberedt til prosjektet til mandag. Ellers skal jeg baare slappe av:) Planer for helgen du da?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 16. november 2006 Forfatter #47 Skrevet 16. november 2006 Satser på at juhu har rett....har aldri prøvd det spå-greiene jeg da.... Jeg håper sånn at detv klaffer for deg!! Har en dag igjen jeg før helg......planleggingsdag i morgen...så blir nok en lenger arbeidsdag enn det som er vanlig på fredagene... Ellers så er jeg invitert på fest på lørdag....regner med at jeg blir med...Ikke så ofte jeg er ute lenger. Tar det nok litt med ro!! Må vel til byen en tur på lørdag for å shoppe noen småting også..... Synes synd på deg som må lese til prosjekt, misunner deg ikke det!!
Petrinemor Skrevet 16. november 2006 #48 Skrevet 16. november 2006 Spurte en til dame der inne på spåforumet nå, og hun sa at hun fikk opp el rundt den 18 og graviditet denne mnd eller desember.. hihi, syns det er litt artig jeg.. bare på gøy da:) Kan jo ikke ta det for seriøst... Tusen takk for håpingen:)) Trenger det all håpingen jeg kan få!! Og det trenger du også, så jeg håper maasse for deg!! Koselig med en fest innimellom! Det blir nok bra, da får du tankene vekk fra babylagingen:) Går ikke så ofte ut lenger jeg heller.. har blitt ett par helger etter hverandre nå.. men er normalt sett ikke ute mer en toppen en gang i mnd.. enda jeg ikke har barn! Liker ikke fulle mennesker når jeg ikke har alkohol innabords selv, i tillegg kan jeg ikke drikke mye før jeg blir dårlig.. så da er jo litt av poenget med å kose seg borte:) Må ut å shoppe litt i morgen jeg.. har funnet noen veldig fine klær som jeg har så lyst på Har ikke så veeldig lyst å lese nei.. men greit å kunne ha noe å bidra med i gruppen.. I tillegg til lesingen har vi en oppgave som skal leveres om et par uker.. midt i prosjektet, så greit om jeg får sumlet meg til å begynne på den og..
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 16. november 2006 Forfatter #49 Skrevet 16. november 2006 Må kanskje prøve det spåforumet en gang jeg også...sikkert litt gøy også... Jeg er heller ikke så glad i fulle menneker, så lenge jeg ikke har drukket noe selv. Men liker ikke å drikke for mye selv heller... Kunne drikke mye mer før....Men tar nok med meg ei vin flaske........ Nei må legge meg...skal opp 05.50 i morgen...jeeesp....godt det snart er helg. Sambo har sovna i go`stolen...he,he...må nok vekke han og få han i seng!! Kos deg på shoppingen i morgen da!! Vi "sees" Nattaklem
Petrinemor Skrevet 16. november 2006 #50 Skrevet 16. november 2006 Sov godt da 79`er:) Er virkelig godt å ha en å "prate" med her inne!! Stoor nattaklem:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå