Gå til innhold

Turbotrollet kaller Hjertebank!

Anbefalte innlegg

Hei!!

Hvordan står det til?? Har jobbet i helga jeg og har fridag idag. Vært en tur på Alnabru og kjøpt litt julestæsj :) Fant den skjønneste "hagenissen" og bare MÅTTE ha den :) Det var en av de 7 dvergene til Snøhvit :) Den skal nok få hedersplass på verandaen til våren :)

Og lucky me fikk 2 smørpakker GRATIS på Brynsenteret idag!! Haha... og jeg som knapt bruker margarin til annet enn matlaging. Det var en sånn der markedsundersøkelse der jeg skulle smake på de to margarinpakkene og si min mening. Tok vel 2 minutter av min "dyrebare" shoppingtid :) Jeg er ikke så spesielt glad i smør da :)

Er litt lei denne babyprøvingen nå. Den dumme tanta kommer jo aldri... Så nå er det kun "rulling i sengehalmen" for pleasure og ikke business :) Hehe... Så får det skje det som skjer... Er ikke like gøy å være på BiM lengre heller, men stikker innom av og til for å se hvordan det går med folk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6994846-turbotrollet-kaller-hjertebank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittei, her er jeg!!!

Så ikke denne i går jeg, var såvidt innom en tur her på kvelden. Har vært litt travelt både jobben og hjemme i det siste.

Stressa for bare rakkern på jobben frem til i dag, for plutselig skulle vi ha revisjon av regnskapet. Da fikk jeg jammen fart på meg ja, når jeg fikk den beskjeden på mandag.

Uffda, har tanta fortsatt ikke kommet? så kjipt den tanta er da.... har hun sniket til seg en liten ferie. Dårlig gjort altså!!

Skjønner godt at du blir lei da....

Jeg er blitt litt lei selv jeg, selv om jeg tror jeg hadde EL forrige helg. Men nå må jeg bare vente til i neste uke og se om tanta kommer eller ikke da. Men har ikke noe tro på at jeg er gravid ennå. Etter å ha prøvd en stund blir man litt lei.... Særlig når man er her på bim og leser om alle som blir gravide på første forsøk. Og om de ferske som er superhappy og skriver mange innlegg fordi EL-testen viser en en svak strek og de tror er gravide..... Da blir det liksom ikke like moro å lese alt her inne.

Så nå bruker jeg heller litt tid på å planlegge julen, flytting med jobben og USA-flytting for samboern. Har jo tusen andre ting å konsentrere meg om, så kanskje jeg heller blir gravid når jeg ikke tenker så mye på det. ;o)

Så kos å begynne å kjøpe julestæsj da gitt.. jeg har begynt på julegavene jeg da. Hadde tupperwareparty på mandag og da kjøpte jeg skikkelig søte matbokser til mine nieser med hjerter på. Og samtidig kjøpte jeg søte kakebokser til meg selv... Så nå må jeg jo også bake til jul! ;o) og i morgen skal jeg på Cacas-party hos søstra til samboern som også bor på Oppsal. Da blir det vel til at jeg kjøper enda mer baketing.... hehe... Føler jeg er skikkelig på baker-modus for tiden, har vært litt mye bursdagsstyr i det siste. Det blir jo litt kakebaking når jeg har tre bursdagselskap for samboern.....

Jeg fikk forresten et lite mysterium å løse i dag på mårran; noen hadde tegnet et stort hjerte på panseret på bilen min. (den var litt møkkete og nediset) og siden jeg er skikkelig hjerte-frik så må jeg jo være noen som kjenner meg.... samboern nekter for at det var han, så nå lurer jeg fælt!

Er Brynsenteret et bra senter eller? jeg har bare såvidt vært der.... var så dum og reiste ned dit på en lørdag for å kjøpe noe på ultra... Trodde jeg skulle bli gal av alle de menneskene som er der på en lørdag... så jeg har ikke giddet å reise dit igjen. Liker generelt ikke kjøpesentre på lørdager da, men reiser helst til Tveita. Men siden jeg er nede i sentrum hver dag, så tasser jeg litt i karl johan eller oslo city når jeg skal ha noen klær eller noe sånt.

Oi, nå kom revisor her for å mase litt på meg.... hehe... Må løpe git!

Ha en herlig onsdag!

Hmmm.... "skummelt" at noen har tegnet hjerte på bilen din da :) Med tanke på nicket ditt her også :) Hehe...

Brynsenteret er helt ok. Er ikke så ofte jeg er innom der selv.

Vel, driver og maler dørstokkene jeg nå. Da er vi vel nesten ferdig oppusset siden vi flyttet inn for 10 mnd siden :) Hehe...

Ha en fin onsdag du også!

Oi, så koselig det er med nyoppusset leilighet da! var det mye dere måtte pusse opp når dere flyttet inn?

Vår leilighet var veldig fin så vi trengte ikke å gjøre noen ting. Og badet blir jo pusset opp etterhvert at borettslaget. Kunne faktisk tenkt meg å male litt snart for å bytte litt farger da, men vet ikke om det er noe poeng ennå siden vi evt må leie ut mens vi er i USA. Så vi får se! samboern er jo ikke akkurat handyman heller da, så da blir det vel til at jeg må gjøre alt. hehe... Han er nemlig en datanerd og er rå på duppedingser og data. Så jeg måtte henge opp alle bildene på veggene når vi flytta inn, og det ene henger fortsatt litt lengre ned enn de andre. noe som irriterer samboern skikkelig, men neimen om han retter på det selv... og jeg lar det henge slik! hehe..

Jeg må si jeg stussa fælt i dag når jeg så det hjertet som så pent var tegnet på bilen min altså. hehe... jeg mistenker fortsatt samboern, siden det var han som brukte bilen min sist.

Var det slik at du jobbet som sykepleier? jobber du på et av de store sykehusene i byen eller?

Samboern og jeg ble i hvertfall godt kjent med Ullevål her i vinter, når han hadde to lungekollapser med bare tre ukers mellomrom. Og du verden så snille og hyggelige folk der! vi ble skikkelig imponert faktisk.

Uff, nå må jeg tilbake til jobben... revisor henger stadig her på kontoret hos meg.

Kos deg med oppussing!

Hei igjen...

Nja... vi pusset ikke opp så mye egentlig. Men den der dumme selgeren hadde jo drevet å lekt elektriker på egenhånd og lagt opp alle ledningene i hele leiligheten selv...og det er jo ikke akkurat helt lovlig da. Hvorfor trenger man elektirkere når man kan gjøre det selv?? Haha... Så det hele endte opp med flere ukers forsinkelse i innflytting og oppussing da vi måtte ha elektriker til å legge opp hele dritten på ny..

Vi har bare malt stua og "kontoret", lagt nytt golv i stua og lagt veggplater i gangen. Ellers var den grei som den var.

Mannen min er vel også kanskje under kategorien "datanerd"...hehe, men han har jo vært flink å legge golv og veggplater da!

Ja, jobber som sykepleier. Sykehuset er vel ikke av de største, og heller ikke av de minste :)

Lungekollaps høres ikke helt behagelig ut... :) Satse på at han holder seg frisk nå :)

Vel, får sjekke litt nyheter på nettet jeg før jeg kryper til køys. Er stuptrøtt. Fikk ikke sove særlig etter seinvakt i går og måtte jo tidlig opp igjen idag.

Vi snakkes!

Annonse

God kveld!

Endelig fant jeg sofaen og laptopen!! ;o) har vært på slik kake-party i kveld, så nå skal jeg lage flotte kaker gitt... hehe... Vel, det er jo lenge til jeg har bursdag så det blir vel ikke så voldsomt med kakepynting med det første. Men veldig artig å se hvor lett man kan lage flotte kaker.

Oi, så dere har også hatt en liksom-elektriker i leiligheten ja... vi har litt samme problem her, tror neppe det var en kompetent elektriker som har lagt opp alt her. Det meste går på en kurs, slik at når jeg støvsuger så går sikringen... kjipern! men vi har automatsikringer da, så det er lett å få det i gang igjen. Men jeg må hele tiden passe på å slå av masse lys og i hvertfall ikke ha vaskemaskinen på samtidig. Så utrolig irriterende! også har vi ikke fått somlet oss til å ringe en elektriker ennå, men det bare må gjøres snart.

Har tanta fortsatt ikke funnet veien frem til deg? det virker som hun er på rett kurs her i hvertfall.... Jeg bruker alltid å ha skikkelig ømme pupper en uke før mensen, og nå har det begynt.

Men nå må jeg også legge meg, travel på jobben om dagen. Folk maser om at de vil ha lønn og greier... mas mas! hehe... jeg kjører jo lønna når jeg vil, men så klart før den 15. som er lønnsdatoen. Men siden disse folka begynte å mase, så gjorde jeg det i dag. Så får dem penger til masse vin i helgen.... hehe...

Ha en super fredag i morgen!

Vi snakkes!

Oh yeah... kjenner til det problemet med støvsuging gitt!!! Så her skjer støvsuging kun på dagtid med alt annet elektrisk slått av :) Og det er kun en stikkontakt på kjøkkenet vi kan bruke til det :) Men det er visst sånt i hele borettslaget... Det er visst dårlig elektrisk anlegg her. Vi fikk også skiftet til automatsikringer heldigvis. Men snakket de ikke om å legge inn en ekstra kurs i forbindelse med oppussing av badet?

Er folk så blakke at de må mase om lønn da?? Hmm... har heldigvis ikke det problemet jeg. Tjener jo SINNSYKT masse penger i helsevesenet vet du... Hahahahaha...*rå latter*

Nei da, tanta er ikke dukket opp. Men startet jo uka med ømme pupper og masse sexlyst...så da dukker hun vel opp til vanlig tid neste gang?!? Er jo lov å håpe... Har for sikkerhetsskyld "hekket" en del denne uka...Hehe

Nå er det vel snart "Skal vi danse". Drømte så om Kristian Ødegård her en natt :) Vi danset sammen... og han var jo såååå sjarmerende :) Hehe... Så da må jeg vel gå og heie på "dansepartneren" min :) :) :)

God kveld!!!

Oi, er det flere som har samme støvsugingsproblem altså? jøss, jeg visste ikke at de flest i borettslaget har dårlig anlegg... Håper inderlig at de setter inn en egen kurs til badet. Man må liksom passe på at ikke vaskemaskinen står på samtidig som oppvaskmaskinen og slik.

Og dessuten er kontakten på badet litt sånn amatørmessig.... skummelt!

Jobber i filmbransjen jeg, og der er folk kronisk blakke tror jeg.. hehe... har hatt slik mas så lenge jeg har jobbet det. De har kanskje litt for stor forbruk av vin.... hehe....

Ikke superlønninger i filmbransjen heller kan jeg si, men det er da helt greit. Litt dårlig med overtidbetalt da; ingen ting! men bra med bonusordninger i form av vin og festligheter... ;o)))

Så bra du har stått på mens du venter på tanta!! hehe... jeg lo litt høyt her da jeg leste dette, at samboern titter litt rart på meg. Blir litt dårlig med hekking på meg nå, samboern er forkjølet og har feber. Og han tror han skal dø eller noe...hehehe.. Så jeg må dulle og servere og stelle med den stakkars syke gutten!

Ellers venter jeg fortsatt på ikm til torsdagen... lenge å vente!! pes... men nå i dag begynte jeg plutselig å spotte bittelitt, så nå skjønner jeg ingenting. syns det var litt tidlig men... Vel vel, mye rart som skjer med kroppen når man går på pergokur gitt..

Men nå nærmer det seg "Skal vi danse"!!! så kult det er, og Kristian Ødegård er jo bare såååå søt da! jeg var så travelt de første gangene det gikk på tv'n, så jeg har bare fått sett de siste par gangene eller noe sånt.

Ha en superduper fredagskveld og kos deg masse!!

Pause... Har ikke lap-top jeg, så da blir det å springe litt fram og tilbake mellom tv`n og dataen :)

Ikm torsdag ja... Det blir spennende!!! Sikker på at den spottingen ikke var den "berømte festeblødningen" som så mange prater om her inne :)

Har hjemme-alene-kveld jeg... Gubben fant ut at det sikkert var mer gøy å spille kort med gutta enn å se "Skal vi danse" med meg... Ikke skjønner jeg at kort-spilling kan være mer gøy enn å se tv med meg... Men nå er jo jeg jente, så jeg forstår sikkert ikke :) Haha...

Han har forresten 30 års dag nå i desember og i går fikk jeg lurt han litt rundt i byen slik at han kunne ønske seg ting. Så får vi se hva jeg ender opp med å kjøpe. Har så UTROLIG dårlig fantasi når det gjelder å kjøpe gaver... Og når jula nærmer seg også da. Huff, blir litt for mye for hjernen min det :)

Oisann... da begynner det igjen!........ svisj *borte*

hehe... det blir løping når man ikke har data'n på stua ja! Samboern har stasjonær pc, så han løper alltid frem og tilbake i reklamepausene, mens jeg sitter her i sofaen laptopen og glor.

Vet ikke helt åssen en evt festeblødning er jeg da, så neimen om jeg vet. men nå er det jo to uker siden el, tar det så lang tid før egget fester seg a? vel vel, jeg blir vel sikkert klokere til torsdagen.;o)

Hjemme-alene-kveld er jo kos da! har vært en del hjemme både fredager og lørdager jeg også, siden samboern har jobbet en del kvelder. Men nå har han sluttet i den jobben og bare koser seg hjemme med meg før han stikker til USA rett over nyttår. Er skikkelig kos at han alltid er hjemme når jeg tasser hjem fra jobb.....

Når det gjelder kortspilling, så skal samboern alltid ha meg med på det og da spiller vi sammen med søstra hans og en fetter. Er jo gøy da, men ikke hele tiden syns jeg da.. Må jo pokker meg tenke når man spiller poker, og jeg blir lett sliten i hodet sent på kvelden. Bruker hodet hele dagen på jobben vet du....

Skal dere ha skikkelig feiring av mannen din sin 30 års dag a? her feiret vi samboern i flere uker.... Han fylte i midten av oktober, og da hadde vi først familien hans på besøk med kaker og styr. Dagen etter reiste vi til Dublin og koset oss der i 4 dager, han fikk nemlig turen i gave fra meg. Helgen etter var det min familie som skulle få kaker og styr, og helgen etter der igjen ble det skikkelig fyllekalas ved venner.(akkurat den dagen vi hadde party hadde jeg el, og rakk å kaste meg over han før festen begynte...;o)

Så jammen ble det mye fest og feiring gitt.... Vi hadde forresten fyllefesten i Fuglemyra cafe, et veldig koselig lokale faktisk. Så det kan jo anbefales hvis dere skal holde fest og helst ikke vil ha det hjemme.

Men gave til jubilanten er vel ikke alltid lett nei... Jeg kjøpte ei fin klokke til samboern og før han rakk å få den reklamerte han høyt at en vanlig klokke dugde ikke for han. Den eneste klokka han gadd å gå med var en slik klokke for flygere som viser høyde og alt mulig stæsj...Da måtte jeg slukøret bytte klokka og reise på en flyger-butikk og kjøpe den klokka han ønsket seg. Og det var lurt; gutten var jo sååå superglad og satt og lekte med klokka si konstant en ukes tid. hehe...

Gøy med skal vi danse.... må konsentrere meg nå! hehe...

snakkes og kos deg på hjemme-alene-kvelden!

Alltid gøy med dans! Jeg ble overtalt av en fetter til å bli med på svingkurs da jeg var rundt 13 år. Hadde ikke spesielt lyst egentlig, men ble med fordi han terngte noen å danse med (snille meg!). Etter det har vel han knapt danset tror jeg, mens jeg bare fortsatte. danset vel sving flere ganger i uka i flere år etter det.

Vi var en gjeng på 6-7 stk som var ute på fester (når man bor på landet får man jo lov å dra på fest når man er konfirmert) stort sett hver eneste helg, kun for å danse. Hadde det kjempegøy! Men ble dessverre bare mindre og mindre dans på meg etter at jeg flyttet hjemmefra som 19-åring. Ble mer sporadisk når jeg var sammen med de vennene hjemmefra. Nå har jeg vel knapt danset sving på et par år tror jeg. Tenkte å dra med mannen min på weekendkurs i sving på Bryn, men han er ikke helt gira på det så da blir det sikkert ikke denne gangen. Men det er jo så UTROLIG gøy å danse! Og ikke minst så er det god trening.

Får vel ta meg en rudt på shopping en dag og se om jeg finner bursdagsgave. Blir vel sikkert et eller annet data-greier. Han kjøpte seg ny iMac (Apple) her for noen uker siden og ønsker seg trådløst tastatur og trådløs mus til den...så det er jo et tips.

Ikke bra med sånne hjemme-alene-kvelder...har stappet i meg for mye klementiner og sjokolade--- ER KVALM!!! Haha...

Å danse Swing er jo sååå kult! men dessverre kan jeg det ikke helt... har klaget skikkelig på mora mi for det! hehe.. hun glemte å lære meg det nemlig. Ellers var det mye dansing hjemme og hun holdt også dansekurs for alle ungdom i den lille bygda vår, så jeg kan polka, snoa, reinlender og diverse andre... Men neimen om jeg kan swing helt! god på å svirre rundt, men mangler stegene. Jeg har prøvd å dra med meg samboern på et kurs, men det vil ha helt klart ikke! så jeg får vel tvinge mora mi til å lære meg det når vi skal ha vårt årlige familiejulebord.

Jeg vokste også opp på bygda og løp på bygdefester fra før jeg var konfirmant faktisk. hehe... hadde det mye moro og danset som gale! også var jeg mye på fest med mora mi og hun slengte meg rundt på dansegolvet.

Men du; er det ofte slike weekendkurs i Swing på Bryn?

Alltid litt vanskelig å finne på gaver til sin kjære, men jeg har det faktisk litt motsatt med samboern. For jeg finner så mye fint jeg har lyst til å kjøpe til han... Og gaver hver uke blir litt for mye! hehe...

Men er faktisk blitt litt usikker på hva jeg skal kjøpe til jul, siden han reiser til USA rett over nyttår. Da må det jo nesten være noe praktisk han kan få med seg dit.

Flere enn deg som er litt småkvalm nå, sidens samboern er syk og orker nesten ikke å spise så ble det litt for mye godis på meg.... uff og huff....

Kos deg fortsatt med sjokolade og clementiner! ;o))) hehe

Annonse

Usikker hvor ofte de har sånne weekendkurs, men du kan jo sjekke :

http://www.mamut.com/dansehuset

Hadde egentlig tenkt å dra med et vennepar på kurs (da hadde nok ikke mannen min kunnet si nei), men samboeren til hun venninna mi greide det kunststykket å brekke et bein i foten og måtte hoppe rundt med gips i 6 uker og er ikke helt klar for svingkurs nå :)

Hva skal samboeren din studere? Blir han lenge i USA da?? Di kommer vel til å være der en del også sikkert?

Da skal jeg sjekke ut den siden, har jo veldig lyst til å gå kurs da. men spørs om vi rekker det før samboern reiser... og dessuten er det vel ikke like lett å overtale han tror jeg!

Samboern skal bli helikopterpilot, og planen er at han blir borte i 2 år. Selve utdanningen tar litt over et år og deretter skal han jobbe der som instruktør for å opparbeide seg flytimer før han kan returnere til Norge og få en bra jobb. Og jeg må pendle litt frem og tilbake.... Sjefen slipper meg ikke avgårde, og såpass desperat at han betaler reisene mine hjem. jeg ba først om å ta permisjon i to år, men da fikk rimelig angst... hehe... Men så har vi kommet frem til en grei løsning, og jeg kan jo også jobbe via nettet når jeg er der borte også. Men det er fortsatt mye planleggine igjen for min del da, ting er liksom ikke helt klart... men jeg får ta ting som de kommer liksom! Det viktigste er at samboern får fulgt drømmen sin om den utdannelse. Selv om det ikke passet helt inn i de planene vi allerede hadde lagt om barn og greier... hehe... Vi var jo godt i gang med prøvinga, da jeg ved et uhell kødda med at han ikke skulle bli helikopterpilot og viste han en annonse i vg om en skole her i norge. Vips hadde ballen begynt å rulle liksom... hehe...(og jeg må lære meg å holde kjeft...;o)

Og vips nærmer det seg siste del av Skal vi danse! spent.... håper vel at han boksern går ut nå, for de andre tre parene er jo så bra!

Puh...var bra Steffen røyk ut :)

Får vel bare fortsette tv-kvelden med tv2. Skulle vel være de 2 bøndene fra Jakten på kjærligheten der i kveld. Pleier jo dse det også jeg da :) Blitt skikkelig tv-slave på mine "gamle" dager :)

Men den Jakten er jo så kjedelig i år..ingen flørting i det hele tatt jo!!! Unntatt Tore Jardars spede forsøk på en flørt under duejakt :)

Ja,ja...

hehe.. ja, det er neimen ikke mye flørting i bonderomantikk i går nei. De er jo bare sååå ordentlige liksom! og skal oppføre seg så korrekt... de virker kanskje litt livredd for å drite seg ut på tv.... men artig lell å følge med da!

Sitter og glor på tv2 vi også... Artig med Senkveld! De gutta er jo bare så gale... jeg studerte på BI samtidig med Harald for noen år siden og han laget litt show der også gitt. Han var blant annet "The Star" i skolerevyen så klart! og det showet glemmer jeg aldri, lo så jeg grein faktisk.... hehe..

hvem tror du vinner Skal vi danse a? jeg håper faktisk på Kristian og Aleksandra jeg da.... Hun idol-danse-tone har jeg på nok av egentlig, selv om hun er flink.

Jeg håper at Kristian vinner! Ja, kikker litt på Senkveld innimellom jeg også. Trond-Viggo var ikke så gøy, men Ylvis er jo bra da! Lo litt da de sang den der "når mora mi vasker opp..." Imponerende å bare komme på en tekst helt ut i fra det blå! Får prøve å komme seg på show med dem en gang.

Må vel snart hoppe i dusjen og vaske av meg litt "sykehusbakterier" snart. Orket ikke det da jeg kom hjem fra jobb idag gitt... Ble litt mye å gjøre etterhvert på jobben og da jeg kom hjem var det bare å kle på seg en joggebukse og sløve resten av kvelden.

Har vært litt i halvsvime hele dagen idag. Skulle sette veneflon på en pasient idag og klarte jo glatt i sprenge den blodåren, så han satt igjen med et saftig blåmerke på armen :) Den neste jeg skulle sette veneflon på gikk bra, men skjønte ikke helt hvorfor det blødde slik da jeg skulle ta bort nåla. Skjønte etterhvert at jeg hadde glemt å ta bort staseslangen (den der slangen man strammer rundt arma for å få blodårene til å fylle seg). Så da var det ikke så rart det blødde ganske friskt der :) Den siste veneflonen jeg satte idag gikk heldigvis som smurt :) Litt flaks må det vel være lov å ha :)

hehe... ja, det er fort gjort å være litt sløv på jobben! håper pasientene dine tok det fint da. Hadde det vært meg så hadde jeg vel besvimt! Er litt pinglete når det gjelder sprøyter og nåler..... må ligge hver gang jeg skal ta blodprøve. hehe...

jeg har faktisk vært på show med Ylvis-gutta for et par år siden.Det var skikkelig artig! de gutta er jo bare sååå morsomme.

Nå tror jeg det er på tide å legge seg!! Du verden så sløv jeg er! Tror jeg begynner å bli senil jeg gitt... Logget meg på Ellos og skulle bestille et par ting jeg så i en katalog. Logget meg på, tastet inn alle bestillingsnummerene og ordnet alt klart...trykket på "legg i handlekurv" men får bare beskjed om at det er feil bestillingsnummer på ALT!!! Hva skjer da tenkte jeg... Forandret litt på og oppdaterte...Nei da, samme skjedde igjen. Så viser det seg at jeg sitter med en SPAR KJØP katalog!!!!! Da skjønner jeg hvorfor Ellos ikke vil godta bestillingsnummrene :) Haha...

ha ha ha ha... ja, da er det på tide å finne senga!! utrolig hva man klarer å surre med når man er sliten.

Er rimelig trøtt selv nå, så det er vel straks leggedags her også. Og dessuten er ikke min syke samboer så veldig underholdende... han er jo skikkelig kjedelig i kveld. hehe..

God natt og sov godt! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...