Molait Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hvor gammel er hun, hvor høy feber har hun, allmenntilstand, hvordan spiser hun? Ellers er det sikkert greit å gi litt vann utenom måltidene hvis hun vil ha. (Evt. kok vannet)
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 ja vann kan du helt trygt gi. vet ikke hvor gammel babyen er, men kanskje du skulle koke det først, så kjøle det ned til romtemperatur=) god bedrings klem fra
jojjo Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 3mnd, bare 38 og hun fikk vaksine i går, men hun var tørr i bleia nå, så jeg tenkte kanskje hun trengte mer væske. hun er veldig trøtt, sovet nesten i hele dag, men har hørt det er vanlig etter vaksine?
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 ja det er nokså vanlig at de blir trøtte. men vann er jo lurt å gi litt av uansett feber eller ikke, det sa de iallefall til meg på helsestasjonen. min gutt fikk vann av de på barsel den dagen han ble født=)
jojjo Skrevet 7. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2006 det visste jeg ikke. tenkte at så lenge hun tisser mye så skulle det vel være greit? men det skader jo ikke heller. skal få i dag hvertfall
R1972 Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Bare gi henne vann, bare pass på tempraturen, kok opp å la det bli lunka. begge mine begynte med vann når de var rundt 3-4 mnd pga. varme dager. Kan jo ikke slenge ut puppen hele dagen heller. Fordelen med å begynne tidlig med litt vann er jo at det blir letter å nettavvende de med pupp når den tid kommer. PS! har du flaske med lite hull kan det lønne seg slik at hun ikke fyller magen så fort. God bedring.
jojjo Skrevet 7. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2006 når vi først er inne på det: hvoe mye gir dere?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Så lenge hun vil ha pupp og bleiene blir fuktige så er det ingen grunn til å gi vann i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Det er veldig lurt å gi vann ved siden av når babyen har feber.... feberen # tørker # ut kroppen og riktig væske tilførsel er med på å redusere feberen og gjøre det mindre ubehagelig for den lille... Hilsen sykepleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå