Gå til innhold

Erfaringer med efedrin??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, brukte det da jeg skulle slanke meg, gikk ned i vekt fort, og uten å gjøre mye, men måtte slutte med de pillene fordi jeg fikk skikkelig hjertebank av dem, skumle greier....

Skrevet

er ikke det den miksturen?mot hoste o.l?

Skrevet

ja, brukes visst til det også, ikke det at jeg skjønner hvordan noen tør gi det til små barn da...

Skrevet

Jeg tenkte i forhold til barn og hoste..

hovedinnlegger

Skrevet

var et innlegg for noen dager siden ang dette. Tror jeg ville søkt på forumet etter dette innlegget, sto mye skummelt om innholdet om mulige effekter av den.

Skrevet

Vi har nettopp fått efedrin til gutten vår (han er nesten 13 mnd, så jeg tilhører vel strengt tatt ikke her). Han har fått bronkiolitt og hoster helt vanvittig mye, spesielt om natta. Det er så ille at han brekker seg, kaster opp og ikke får puste mens det står på. Efedrin er siste utvei for oss for å se om nettene kan bli litt lettere for lille, syke gullet. Jeg er ikke glad for å måtte gi han det, men det nytter ikke at han holder på sånn som nå. Legen som skrev det ut sa det ikke skal brukes mer enn i MAKS sju dager, og helst så lite som mulig. Vi har gitt han to doser hittil, og jeg syns det har hjulpet. Nå klarer han ihvertfall å trekke pusten mens det står på, og hosteanfallene er ikke like lange og harde.

Skrevet

Sier som April 06 sier, du bør søke i forumet for det var en tråd ang dette for noen dager siden. Der stod det mye, mange med negativ erfaring, så greit å sjekke ut.

Søk oppe til venstre på efedrin, og klikk for forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...