oddi Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg fødte mitt 4. barn for 2 måneder siden. Jeg gikk opp 20 kg i svangerskapet. Ca 10 av dem er vekke nå, og mer vil nok forsvinne av seg selv, men jeg er så utålmodig og lengter etter å komme inn i mine egne klær. Jeg fullammmer, og lurer på om jeg kan gå på denne dietten mens jeg ammer? Lurer også på dere som har gjennomført den, om dere gikk opp i vekt igjen etterpå? Jeg kan jo ikke kalle meg overvektig, er 172 høy og veier nå 72 kg, men jeg vil gjerne ned i det jeg veide før jeg ble gravid, det vil si 62 kg. Hvor mye kan jeg forvente å gå ned i vekt etter ei uke på denne sykehusdietten? Håper på svar!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6994585-noen-med-erfaring-fra-sykehusdietten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
inzaidaz Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg ville ventet til jeg var ferdig med å amme. Det er vanndrivende grønnsaker i suppa og om du tar vanndrivende og ammer kan du risikere å miste melka...evt at du produserer mindre å det kan ta lang tid å få produkjsjonen opp igjen. Jeg er på min 2. uke på dietten nå å har gått ned 5 kg.. fra 94 til 89kg. Men så er det jo også viktig å huske at jeg har mye å miste å dermed sikkert går ned mer enn de som har lite å miste ) Jeg skal gå på denne dietten i 11 uker til....så om vekta holder seg det får jeg ikke vite før de 11 ukene er over...hehe :oP Ring helsestasjonen evt jordmor/lege for å høre om du kan ta en uke på denne dietten, så får du nok et mer konkret svar der ) Lykke til videre!! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6994585-noen-med-erfaring-fra-sykehusdietten/#findComment-6994675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå