Gå til innhold

Noen med erfaring fra sykehusdietten?

Anbefalte innlegg

Jeg fødte mitt 4. barn for 2 måneder siden. Jeg gikk opp 20 kg i svangerskapet. Ca 10 av dem er vekke nå, og mer vil nok forsvinne av seg selv, men jeg er så utålmodig og lengter etter å komme inn i mine egne klær. Jeg fullammmer, og lurer på om jeg kan gå på denne dietten mens jeg ammer?

Lurer også på dere som har gjennomført den, om dere gikk opp i vekt igjen etterpå?

Jeg kan jo ikke kalle meg overvektig, er 172 høy og veier nå 72 kg, men jeg vil gjerne ned i det jeg veide før jeg ble gravid, det vil si 62 kg. Hvor mye kan jeg forvente å gå ned i vekt etter ei uke på denne sykehusdietten?

Håper på svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6994585-noen-med-erfaring-fra-sykehusdietten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet til jeg var ferdig med å amme. Det er vanndrivende grønnsaker i suppa og om du tar vanndrivende og ammer kan du risikere å miste melka...evt at du produserer mindre å det kan ta lang tid å få produkjsjonen opp igjen.

Jeg er på min 2. uke på dietten nå å har gått ned 5 kg.. fra 94 til 89kg. Men så er det jo også viktig å huske at jeg har mye å miste å dermed sikkert går ned mer enn de som har lite å miste :o)

Jeg skal gå på denne dietten i 11 uker til....så om vekta holder seg det får jeg ikke vite før de 11 ukene er over...hehe :oP

Ring helsestasjonen evt jordmor/lege for å høre om du kan ta en uke på denne dietten, så får du nok et mer konkret svar der :o)

Lykke til videre!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...