Gå til innhold

Åh, jeg gleder meg så til EL denne mnd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ENDELIG fått EL i en frihelg (jobber annenhver helg) - dvs helgen om halvannen uke. Har savna så sinnsykt å ha fri på dagtid, bare jeg og gubben og feks gå på kafe uten å måtte underholde en halvannetåring som egentlig bare har lyst å løpe rundt og rundt. Så jeg tok en tlf til mamma og spurte om hun hadde lyst å ha henne fra litt tidlig på dagen på lørdag (antatt ELdag) og overnatte til søndag, så kan vi heller hente henne litt tidlig... Og hun sa JA, med glede!!

Åh, jeg gleder, gleder, gleder meg! Rusle i byen bare vi to, gå på kafe og lese avis uten å måtte tenke på noenting, handle et par julepresanger i fred og ro, og så attpåtil ha masse tid til hverandre på kvelden!! Klarer nesten ikke vente...

(Og ut måtte det et sted, kan jo ikke akkurat si det til hvemsomhelst at vi skal (forhåpentligvis) lage et kjærlighetsbarn neste helg :oDDD)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå :D

høres så kos ut! masse lykke til! Du får jo uansett en skikkelig fin kjærestedag, og det er verd en masse, masse, masse!

Jeg har el nå til helga, men får besøk av en tante (nei, ikke selve tanta, men en svigertante) - typisk. Men koses skal det nå uansett! Gleder meg til freddan!

Skrevet

Jeg og er skikkelig spent denne mnd (er jeg egentlig hver mnd.. hehe)

Gleder meg veldig.. harbestil digitale el-tester, skal prøve oss på solvispect hostesaft, og littandre ting som vi ikke har prøvd før.. så nå blir det spennende å se om vi får adventsgave :)) Håååper Håååper:))

Har el midt rundt begynnelsen til midten av neste uke jeg da.. sog da ervi normalt ganske slitne.. men begge er positive til å gjøre et skikkelig forsøk likevel:)

Håper det klffer for deg:) Lykke til!!

Klem

Skrevet

Åh..det hørtes koslig ut det..

Kos dere masse,det bør bli en august baby av det;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...