aeta mamma for første gang:) Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Har lest ulike innlegg no og ser at eg absolutt ikkje har noko å klage over. Eg er en dag på overtid i dag, humøret har dei siste to dagar vore rett og slett grinete. Litt små utfordringa i forhold til forandringar i kroppen har eg jo: doing på natta, halsbrann, lett hovne bein, tung. Men det er vel egentli ikkje noko problem egentli, noko skal en jo merke. Bøyer meg i støvet for dei som har plager som bekkenløysing. For kvar dag som går er vi alle en dag nærmare til å få sjå babyen vår og då vil nok alt vere verdt det!! Så kan eg i dag glede meg til Bonderomantikk og Greys Anatomy:-) Og har no bestemt meg for ikkje klage for masse med tanke på alle dei som har det verre enn meg. Varme tankar til de som ikkje har det så bra i dag!! Føle meg i betre humør berre av å skrive litt...
Skrømti Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Det var et flott innlegg. Så flink du er som tenker positivt! Jeg har heller ingen ting å klage på, men LEI, det er jeg... Jeg får og prøve å tenke at for hver dag som går så er jeg nærmere å møte lille Druå. Lykke til videre til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå