Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg har to barn på under halvannet år. Og syns jeg har det mer luksus enn noen gang. Jeg får nemlig sovet til ti tiden hver eneste dag. Storegull på halvannet år legges i 7 tiden om kvelden og står opp igjen mellom halv 10 og halv 11. 3-4 timer senere sover hun 1-2 timer igjen. Og legges igjen om kvelden i 7 tiden. Hun elsker senga si. Når vi spør om hun vil sove løper hun bort til trappa og fryder seg når hun kommer oppi til tutten og kosen sin. Lillegull på 3 og en halv måned sovner for kvelden i 7 tiden, spiser igjen ca kl 9 og 10 og spiser hver 3-5 time natten igjennom. Hun og våkner i halv 10 halv 11 tiden. Da står vi opp alle sammen. Storesøster får frokost. Barna leker/ligger på badegulvet mens jeg dusjer. Lillegull er trøtt igjen etter en time. Spiser og sovner en times tid. Da trener jeg mens storegull leker rundt omkring i stua og på kjøkkenet. I 1 tiden er storegull trøtt og blir lagt, da er som rgel lillegull våknet og vi kan leke og synge sammen. klokken 3 kommer pappaen hjem og hjelper meg med den største. Er det flere om har det sååå bra som jeg med to små? Eller er jeg uvanlig heldig.. Må jo få med at jeg nesten ikke kommer meg ut av huset for tiden da. Det er til butikken et par ganger i uka også går vi ut alle sammen om ettermiddagen mellom 5 og halv 7. Da besøker vi noen, går på butikken eller er ute å leker/går.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Høres utrolig deilig ut! Nyt det mens du kan - man vet aldri når rytmer forandrer seg
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Heldiggris Kast litt sovestøv hitover
**synne** Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 vet ikke helt om jeg klarer å tro det.. hehe.. nyt det mens du kan!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Noen som har det;) kos deg med sovedyra dine:)
Ranveig R Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Oi, dette høyrest jo heilt fantastisk ut! Håpar det varar )
Kakeåndsen Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Send litt sovestøv til oss også, sånn vil jeg ha det når nr 2 kommer også. Her er det morgen mellom 5.30 og 6.30....
Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Vi har det ganske likt... bortsett fra at Peter har kommet i en trassalder (sjalusi..) og kan derfor være litt krevende når han er våken... Peter på 14 mnd legger seg mellom 18.30-19.00, sover stort sett til mellom 08.00-08.30. Sover en liten time igjen før tolv, og tar stort sett en nap i to-tre-tiden. Lillesøster (6 uker) sover stort sett hele tiden. Legger henne ikke ennå til faste tider (har vært litt treg med rutinene denne gangen...), men får stort sett siste måltid rundt kl. 21. Sover da til kl. 06.00, får mat, og sover videre...På dagtid spiser hun hver 3-5 time. Jeg krysser fingrene for at dette fortsetter, for jeg er mye alene med barna (samboer jobber to uker på, to uker av.. så er ganske tungt de to ukene jeg er alene!)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 stå på! er mitt svar her. for tida kommer da dette er over. unger skifter fort søvnmønster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå