Hermelina Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Er det bare meg som er så het eller??? Følte det som en svalende tropevind når det blåste litt i dag! Tok heldigvis ikke på meg noen vinterjakke men bare en ulljakke, men måtte da virkelig ta den av meg på toget og syntes det var helt ulidelig på t-banen. Og når jeg kommer opp på lesesalen så sitter folk med tykke gensere og skjerf mens jeg bare har lyst til å strippe av meg og sitter og vifter meg med en brosjyre!!
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 *ler* :-) Er veldig varm jeg også, svetten renner.. Tror nok d er hormonene våre som er i ubalanse..hehe
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jepp, alle går og fryser om dagen. Og jeg har mest lyst til å sitte med vinduet åpent...
vero.no Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Ha ha ha:)) du er nok ikkje alene om å være veldi hot hot hot;) Jeg er veldi varm på natta. Inatt kjente jeg det blåste iskald vind i ansiktet mitt, fra det åpne vinduet.Men kroppen var gloheit og klam av svette! Blæh... Og jeg som HATER å svette;)
*Fått#2*MIA * Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Jeg er også SINNSYKT varm om dagen... Er nesten litt plagsomt.... puh... Nettene synes jeg er ille, da ligger jeg å vrir meg i sengen fordi jeg er så varm :-(
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Kjempevarm jeg også :-) Sitter her i singlet med veranda døra på vid gap....... men i dag ER sola varm også............ )
Snupidupi Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Hihi... varmovn i magen veit du ;D Frys sjeldn om dagan Heller som du at æ e kok heit
Fikk nr to i desember Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Jeg er bestandig så kald ellers, fryser stadig, så nå nyter jeg at jeg har varmen i meg!!! Godt å slippe alle lagene med klær, og de bestandig iskalde fingrene. Aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Beibi82 Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Har minst EN fast hetetokt, kommer gjerne på kvelden, eller på kjøpesentre...gahh.. Var ekstremt ille når venindene mine kom å holdt babyshower for meg på søndag, da åpna alle himmelens sluser seg..hehe
vips-77 Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Hvem som har skrudd på varmen???? - Det er helt sikkert samboeren min!!! Han gjør nemlig det her hjemme, jeg skrur ned, han skrur opp......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå