Gå til innhold

Hvem har skrudd på varmen??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som er så het eller???

Følte det som en svalende tropevind når det blåste litt i dag! Tok heldigvis ikke på meg noen vinterjakke men bare en ulljakke, men måtte da virkelig ta den av meg på toget og syntes det var helt ulidelig på t-banen. Og når jeg kommer opp på lesesalen så sitter folk med tykke gensere og skjerf mens jeg bare har lyst til å strippe av meg og sitter og vifter meg med en brosjyre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler* :-)

Er veldig varm jeg også, svetten renner..

Tror nok d er hormonene våre som er i ubalanse..hehe

Skrevet

Jepp, alle går og fryser om dagen. Og jeg har mest lyst til å sitte med vinduet åpent...

Skrevet

Ha ha ha:)) du er nok ikkje alene om å være veldi hot hot hot;) Jeg er veldi varm på natta. Inatt kjente jeg det blåste iskald vind i ansiktet mitt, fra det åpne vinduet.Men kroppen var gloheit og klam av svette! Blæh... Og jeg som HATER å svette;)

Skrevet

Jeg er også SINNSYKT varm om dagen...

Er nesten litt plagsomt.... puh...

Nettene synes jeg er ille, da ligger jeg å vrir meg i sengen fordi jeg er så varm :-(

Skrevet

Kjempevarm jeg også :-) Sitter her i singlet med veranda døra på vid gap....... men i dag ER sola varm også............ :o)

Skrevet

Hihi... varmovn i magen veit du ;D Frys sjeldn om dagan :D Heller som du at æ e kok heit :D

Skrevet

Jeg er bestandig så kald ellers, fryser stadig, så nå nyter jeg at jeg har varmen i meg!!! Godt å slippe alle lagene med klær, og de bestandig iskalde fingrene. Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Skrevet

Har minst EN fast hetetokt, kommer gjerne på kvelden, eller på kjøpesentre...gahh.. Var ekstremt ille når venindene mine kom å holdt babyshower for meg på søndag, da åpna alle himmelens sluser seg..hehe

Skrevet

Hvem som har skrudd på varmen???? - Det er helt sikkert samboeren min!!! Han gjør nemlig det her hjemme, jeg skrur ned, han skrur opp......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...