Gå til innhold

skal en tur på føden:(

Anbefalte innlegg

Huff... hadde time hos legen til svangerskapskontroll idag tidlig.. å hu målte et veldig høyt blodtrykk på meg 2 ganger:-/( 145/95 og 150/100) hatt litt vondt i huet igår og idag også, men tenkte det var fordi jeg har sovet så dårlig 2 netter på rad nå.. Begge disse er tegn på svangerskapsforgiftning, så hun ville ikke ha "ansvaret" for meg lenger, sendte meg da på føden.. Hadde ikke proteiner i urin. Så da var det hjem hit å pakke bag... og nå venter jeg på samboeren.. huff... stresser ikke da, tar det med ro.. er jo 36 uker idag så er jo ikke noe fare hvis lillegull må ut, men hadde liksom ikke tenkt det helt enda da..

Men får se, skal ihvertfall inn på sjekk.. håpe jeg kan dra hjem og at det ikke var noe farlig....

Ville bare informere litt her da... kanskje få noen lykke til på veien;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6994205-skal-en-tur-p%C3%A5-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

får håpe at det bare er falsk alarm... men vet jo at det går helt fint om lille blir født nå... er det vanlig at de da tar keisersnitt?? ved sv.skaps forgift.? må vel kanksje det da.. hjelpes... ting er liksom ikke så langt unna... er liksom bare 4 uker til termin å.. men nå får samb. se å komme snart.. vil vite hva som skjer med meg!!!

takk for gode tanker;) skal nok holde dere oppdaterte ja;o)

Annonse

Annonse

Heisann! Går nok fint skal du se! :) Skulle du være så uheldig å ha svanngerskapsforgiftning og de tenker babyen må ut så tar de keisersnitt ja. Babyen din er jo ferdig og kommer til å få det kjempefint ute i den store verden hos mamman og pappan sin. :)

Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...