Kose-KU Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Hvilket av disse navnene ville dere valgt? Begrunn gjerne svaret. Håper mange vil svare. -Er så vanskelig å velge.
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Ville valgt Emelin fordi det er det fineste:) Emily kan være "vanskelig" å uttale på rett måte, spesielt for eldre? Emilia er litt sukkersøtt og ganske vanlig... Emmelin blir litt unødvendig, så mye bedre ut med en -m... Håper du ble litt klokere:)
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Emilia ville jeg valgt! Emmelin høres ut som en kaninrase i mine ører... Emily forbinder jeg med en skrekkfilm.. Aner ikke hvorfor
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Koselige navn alle sammen! Jeg liker Emily veldig godt og har tenkt på det selv. Eneste er kanskje at det klinger litt utenlandsk? Emilie/a er søtt, men mye brukt fortiden. Har selv et "1 av 3 i klassen" navn og syntes det var slitsomt. Emelin har jeg aldri hørt før, men når jeg smaker på det høres det ikke for fremmed ut. Ganske søtt egentlig...
Natteravnen* Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Emily hadde eg valgt av desse, men Emelin var et fint alternativ!
prysseluskan Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Min stemme går til Emily! Et nydelig og koselig navn som jeg kunne vurdert selv : )
LilleBitteliten Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Holder en knapp på Emilia jeg:) Åå, det er nydelig! Emelin/ Emmelin syns jeg er et rart navn.. For meg blir ikke det et "skikkelig" navn, om jeg kan kalle det det;) Emily er helt greit...
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Emilia var finest, og Emily på nr.2. Liker ikke de andre.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg synes alle var vakre... Men ville gått for Emmelin...Det er sjeldnere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå