Kose-KU Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Hvilket av disse navnene ville dere valgt? Begrunn gjerne svaret. Håper mange vil svare. -Er så vanskelig å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Ville valgt Emelin fordi det er det fineste:) Emily kan være "vanskelig" å uttale på rett måte, spesielt for eldre? Emilia er litt sukkersøtt og ganske vanlig... Emmelin blir litt unødvendig, så mye bedre ut med en -m... Håper du ble litt klokere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Del Skrevet 7. november 2006 Emilia ville jeg valgt! Emmelin høres ut som en kaninrase i mine ører... Emily forbinder jeg med en skrekkfilm.. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2006 #4 Del Skrevet 7. november 2006 Koselige navn alle sammen! Jeg liker Emily veldig godt og har tenkt på det selv. Eneste er kanskje at det klinger litt utenlandsk? Emilie/a er søtt, men mye brukt fortiden. Har selv et "1 av 3 i klassen" navn og syntes det var slitsomt. Emelin har jeg aldri hørt før, men når jeg smaker på det høres det ikke for fremmed ut. Ganske søtt egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natteravnen* Skrevet 7. november 2006 #5 Del Skrevet 7. november 2006 Emily hadde eg valgt av desse, men Emelin var et fint alternativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. november 2006 #6 Del Skrevet 7. november 2006 Min stemme går til Emily! Et nydelig og koselig navn som jeg kunne vurdert selv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 7. november 2006 #7 Del Skrevet 7. november 2006 Holder en knapp på Emilia jeg:) Åå, det er nydelig! Emelin/ Emmelin syns jeg er et rart navn.. For meg blir ikke det et "skikkelig" navn, om jeg kan kalle det det;) Emily er helt greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 7. november 2006 #8 Del Skrevet 7. november 2006 Emilia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. november 2006 #9 Del Skrevet 7. november 2006 Emilia var finest, og Emily på nr.2. Liker ikke de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #10 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg synes alle var vakre... Men ville gått for Emmelin...Det er sjeldnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå