Gå til innhold

Hva slags sv.skapssymptomer har dere?


Mummimamma - med 2 mummitroll

Anbefalte innlegg

For min del har jeg mange symptomer. Er gravid i uke 7+6 og er superkvalm (kaster ikke opp, heldigvis), veldig trøtt og slapp, har metallsmak i munnen, svimmel, lite matlyst og ømme bryster. Tror ike jeg har glemt noe, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+2 og mitt største symptom er trøtthet og jeg blir raskere sliten. Ellers har eg ømme brystvorter, hårsekkene langs ytterkanten på brystvorten har blitt tydeligere, smerter i korsryggen, sårt tannkjøtt, må på do hele tiden og har vært kvalm et par kvelder i d siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 6...Er veldig trøtt og søvnig om dagene....:))

Skal ikke klage så lenge jeg slipper kvalme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+4. Er utrolig kvalm, fryktelig trøtt og sliten, såre brystvorter, sårt tannkjøtt, øm i korsryggen, og...... helt umulig å ha med å gjøre til tider... *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kvalm, trodde det hadde gitt seg men neida ;) også veeeeldig trøtt Zzzzzzzzz... Ømme pupper! Det var vel det tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jeg er 6+ 0 og hvis jeg kjenner ekstra godt etter så er jeg kanskje litt øm i puppene, ellers ingen verdens ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+ 3 og kjenner ikke så mye enda. Litt trøtt og vondt i korsryggen, med god vilje har jeg kanskje litt ømme pupper... Jeg ammer fortsatt forrigemann, han er ett år om 15 dager. Dette ble litt tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...