Gå til innhold

tv titting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier deres 2,5 åringer se tv? min ser hver dag..teinefilmer...føler det blir litt mye noen dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår er ikke interessert i tv hun:) Kan se introen til barnetv, så slår hun av. Kan komme å slå av tvn hvis noen andre ser på tvn også.

Hun er mer glad i å leke seg med ting, lese bøker, være ute etc. Vi prøver å ha tvn avslått så lenge hun er våken for å si det sånn. Blir vel nok tv titting etter hvert.

Skrevet

her ser tulla alt for mye på tv. Prøver og redusere det litt. Men ho slår bare på tv'en med en gang vi kommer i stua.

Skrevet

Når pappaen står opp med henne, blir det en del tv om morgenen, spesielt i helgene.... (Det hender jeg også slår på Pysjpopbaluba når fristelsen blir for stor.. :D )

Ellers ser hun barne-tv - og på dvd i ny og ne.

Skrevet

Guttene min elskar tegnefilmer, både to og fire åringen. Ler seg skakk når det er vittig og sutrer når Tussi er lei seg. Vi har bestemt at de ikke får se mer en barnetv på hverdager, og det fungerer greit. En dvd er vanskelig å slå av her i huset. Ser også at de foretrekker å gjøre andre ting sammen med oss. Barne TV ser vi sammen alle mann, og så leser vi og synger etterpå. I helgene blir tegnefilm mer brukt, spesielt om morgenen. Føler jeg har bedre kontroll på dvd. Legger merke til at de av og til bruker det som selskap og musikk gjør samme nytten.

Skrevet

våt to åring pleier se en liten halvtime tv hvis han er trett når han kommer fra bhg. da sitter han der og slapper av litt, vil gjerne sitte alene. så blir det barnetv eller en liten kortfilm til kvelds. på helgen eller dager da vi har mye tid om morningen ser han tv da han spiser frokost, men aldri tv på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...