Gå til innhold

Kjære jenter:=) SE HER.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære juhujenta!!

Dette var trist å lese.... Men som du sier, magefølelsen sier deg noe. Og er det som med deg som med meg, så stemmer den meget bra. Jeg har en magefølelse som forteller meg når noe skal gå galt..når noe ikke stemmer...

Men du må jo komme inn å prate med oss. Du er virkelig ei kjempe jente. Du er så imøtekommende og snill, har alltid gode ord å komme med...og et humør som alltid smitter positivt over:-) Du vil virkelig bli savnet her, selv om vi to kanjse ikke har snakket så mye sammen, har jeg lest mange av dine innlegg og svar til andre. OG du er helt utrolig flott:-) Så kom innom så myyyyyyyye du vil...

Jeg kan ha vært heldig alikevel nå.... skal teste i morgen på nytt. Har noen misstanker på at det kan sitte noe i magen min alikevel... Men er alikevel livredd for at det skal være neg test(igjen), og at kroppen min har lekt med meg(igjen).....

Men ta godt vare på deg selv, vennen.... Og gi lyd fra deg:-)

Mange klemmer fra meg til deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei JUHUJENTA;)

Jeg syns du er ekstremt tøff og har masse selvinnsikt;)

det er ikke bare bare å innse at man ikke kan være i forholdet lenger. I tillegg må du legge ønsket om en baby til på hylla. Men du gjør jo absolutt det rette!!

det er veldig ansvarsfullt;)

Ønsker deg all lykke i leten etter den rette mannen!!

Håper du finner han fort og at du forelsker deg på nytt.

Nå må du og lillejenta di ta vare på hverandre

Stor klem

Skrevet

Ble på en måte litt glad av å lese dette jeg.... fordi jeg synes du er kjempe tøff. Kjempe flott å tenke sånn, det er det ikke alle som gjør :) Plutselig møter du den rette som du ønsker deg et barn med, og som du ser en fremtid samen med.

Kos deg med jenta di i mellomtiden :)

STOOOR KLEM :)

Skrevet

Ååååååååå......Ikke rart at tårene bare renner når dere er en såååå utrolig flott gjeng her inne.

Gir dere en rød rose til dere alle sammen i tankene....Et symbol på at jeg ALDRI kommer til å glemme dere og dere vil alltid ha et plass i mitt hjerte. Har blitt på en måte glad i dere om dere skjønner....

TUSEN HJERTELIG TAKK TIL DERE ALLE FOR ALLE FINE OG VARMENDE ORD.

Superduper klemmer til alle.

Skrevet

Ønsker deg alt det beste for fremtiden!!!!!!!

Leit å høre at du forlater oss her, men er sikker på at du har gjort et riktig valg i forhold til dine følelser.

Ta godt vare på deg selv og veslejenta di :o)

Klem,

Skrevet

Hei Juhujenta,

jeg vil si som alle de andre at jeg kommer til å savne innleggene dine :)

Men du gjør klokt i å stole på magefølelsen, lykke til videre. Takk for hyggelige ord tidligere.

Klem fra meg :)

Skrevet

Ååååååååååååååå så trist :o( Jeg kommer til å savne deg og alle dine gode og oppløftende ord! Hva skal vi gjøre uten deg her????? Ja, for all del kom innom her og snakk litt med oss, det vil vi gjerne ;o)

Mange vamre tanker og klemmer til deg også :o)

Skrevet

Kjære søte, kloke Juhujenta!

Avgjørelsen du har tatt er tøff og du er ei fantastisk jente!!!

Kommer til å savne de kloke, morsomme svarene og innleggene dine... Sender deg en stooooor klem for jeg kommer virkelig til å savne deg! snufs

Lov at du kommer innom av og til!!! ;)

Lykke til med veien videre og kos til "lille-Juhu"!

klem fra

Skrevet

Kjære Juhu :o)

Når jeg beveger meg rundt i verden så har jeg begynt å lure på om jeg kanskje har møtt deg, eller om vi møtes en gang - vi bare vet det ikke! Rart å tenke på....

Vi er bare nødt til å videre føre den enorme positiviteten du har bidratt med til dette forumet. Du har alltid en meningsfyllt, koselig og oppmuntrende melding til alle. Det er ikke alltid jeg orker å svare "GRATULERER" under en positv graviditetsmeldig, men det gjør du. Bare tenk hva det har betydd for dem som har mottatt dem!!!!

Jeg har lært masse av deg, og er inspirert av deg til å spre litt av den gleden, og viten som du har delt med oss. (Bare litt av gangen da, så ikke mannen blir sjalu på BIM/DIB :o))

Ønsker datteren din og deg all den lykken og styrken dere trenger for å komme videre! .....og jeg tror at det er en mann som bare venter på deg, som er akkuratt den du vil leve med...men som med graviditeter så får vi ikke vite datoen...

>--------c',)---------<

STOR KLEM.....

Skrevet

Kjære søte juhujenta mi!

Kommer til å savne deg masse!!

Kos deg masse med lille jenta di, og ta godt vare på deg selv!

Her gror det i magen som bare det, og jeg er halvferdig med 6. uka.

Alt går fint og jeg er i fantastisk form! Kjenner eg. nesten ingenting!

Tusen takk for all den fine støtten du ga både før og etter gullklumpen min satt!

Lykke til med alt du måtte foreta deg!

Stoooor kos fra Tingeling

Skrevet

Kjære gode,snille,søte omtenksomme Juhujenta!

Nå ble jeg kjempelei meg. Så trist å lese at du forlater oss her på bim:-( du skulle jo bli med meg over på 1.tri, jeg har holdt av plass til deg og alt, jo!

Skjønner valget ditt,du har gjort det rette ved å avslutte forholdet ditt. Det er ikke rettferdig verken ovenfor kjæresten,deg selv og lillejenta di og fortsette,så dette var nok til det beste,selv om det er trist. Jeg håper virkelig at du holder hodet oppe og starter på ny frisk og lager et flott liv for deg og jenta di! Og etterhvert kanskje det dukker opp en fantastisk mann som tar dere med storm og vips!,så er du her inne igjen!

Vil sende deg masse gode ønsker videre,og takke deg for at du har vært en sånn gledesspreder her inne,vi kommer til å savne deg veldig masse og blir selvsagt kjempeglade om du kommer innom av og til og forteller åssen du har det!:-)

KJEMPESTOOOOOOOOR KLEM fra ei som tenker masse på deg nå!

Skrevet

Kjære Juhu

Har aldri følt det slik før jeg. Sikkert fordi jeg er gravid; men her sitter jeg og virkelig gråter. *tørker tårene* Men som vi alle ser er det mange som er blitt glade i deg her inne, så det er nok ikke bare meg det er noe galt med. =0)

At det går an å finne en så god venn på nettet over to måneder, hadde jeg aldri trodd. Men jeg ser det nå. Jeg kommer aldri til å glemme deg, godjenta!

Masse klemmer fra din venn

Skrevet

Hei igjen solstråler:=)

Måtte inn hit for å se etter dere i dag også. Klarer ikke å gi slipp på denne fine gjengen. Det går etter forholdene bra med meg.

Det som gjør det litt lettere er at jeg er 110% sikker på at jeg gjorde det rette valget med å ikke fortsette med han.

Jeg er snart 28 år, fast jobb, har ei nydelig datter og var virkelig klar for barn nr 2. Er ei ansvarsfull mamma og utrolig glad i barn. MEN, jeg kan ikke bli alenemamma til et barn til. Og glad for at dette ikke var faren til min datter.

Jeg tenker masse på dere skal dere vite og vil sende over mange gode tanker til dere alle:=) Vil gjerne holde kontakten med dere og få vite hvordan det går med dere.

Mange varme tanker og klemmer til dere i dag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...