**My little Miss drama and I** Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Føler jeg har såå stor mage til å være 4.mnd.. alle kommenterer det.. Er førstegangs å.. det "bekymrer" meg litt ,men... er det noen å sammenligne med mine bilder ligger på Saj84.. takk for svar:-D
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Jeg har fikk også høre det når jeg var rundt 4 mnd, er nå vel 5 mnd på vei og magen er heilt normal. Det er jo ulikt hvor mye en vokser i hver periode. Dette er ingenting å bekymre seg for=)
en liten i magen Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Jeg var stor til å være 3 mnd på vei, men er nå liten til å være 5 mnd på vei, så heldigvis så vokser ikke magen i samme tempo hele svangerskapet: )
♥Spirevipp♥ Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Hvilken uke er du i? Jeg er i min 17. uke og har bilde inne på nicket mitt!
beamor Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Hei dere! Var inne å kikka på bildene, jeg. Ble sååå nysgjerrig :-) Jeg har større mage enn deg, Saj84. Og myye større mage enn ACH79 :-) Jeg er drøyt 17 uker på vei. Men vi skal ikke tenke så mye på magestørrelsen, bare den vokser. Litt kjedelig å være gravid uten at det vises vel? Venter nr 4 , og hadde aller størst mage med de 2 første. Selv om nr 3 var en større baby :-) Kos dere med magene deres!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå