Gå til innhold

IKM uke 44, fortsatt noen som venter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada!!

Joda, jeg venter fortsatt jeg også.... Akk .... Hadde IKM (om jeg har regnet riktig og at syklus er på nett etter p-plaster slutt) 30/10 og har tatt 3 tester men neg alle sammen... Fikk EL slim her forrige helg og lurer på om kroppen er litt i ulage, så jeg får bare vente litt til da...

Det merkelige er jo at jeg har sluttet med p-plaster tidligere bare for å prøve og da var jeg i min vanlige 28 dagers syklus. Rart at den er forandret nå egentlig.. Jeg håper og krysser og tvi tvi'er så godt jeg kan. Er bare i 1pp så kan vel bare roe nerva hehe... :-) MEN til oss alle ventere: LYKKE TIL!!!

hei!

Jeg hadde ikm for 5-6 dgr siden! Har bekkenløsningsmerter i høyre seteball og hoft! Dette hadde jeg i mitt første svangerskap også...bare litt senere( 3-4 mnd). Men har testet neg på to tester. En på ikm og en i går! Så jeg blir vel skuffet denne gangen også?

Annonse

Hei Femina!

Jeg fikk tantebesøk i natt/dag tidlig, så nå er det ikke spennende lenger for min del... Men jeg hadde jo ikke følt meg gravid heller da, så like greit at hun ikke var så veldig forsinka.

Spennende å følge med dere andre da, håper virkelig dere får positiv test snart!!!

Hei Lunajenta, pokker da... Men avklaring er ogsaa greit. Paa an igjen og ny frisk!

Til deg Ellenca, wwwwwwwwwwooooooooooooooooooeeeeeeeeey! Gratulerer... Saa fint.

Jeg har en merkelig dag i dag, 4 dager over IKM og en liten spotting, en ordentlig liten mikro en. Aner ikke hva det er, men kan vaere TR i morgen eller kanskje en liten gravidspotting. Har testet i dag og de er svaaaaaaaaaakt, utrolig svakt blaa, nesten svakere enn foer. Hm...jeg blir ikke klok. Har foelt meg gravid og har hatt symptomer i 2 uker, saa merkelige greier. Kan festebloedning vaere smaabrun og kort eller er den mer roed, klar og tydelig?

Ny test i morgen tidlig.

For en gjeng, hehe....IKM uke 44 er helt Twin Peaks! Hehe...

Annonse

Hvordan gaar det med etternoelerne fra uke 44? Jeg har skrevet paa "spotting fire dager over IKM, hva er det?" - traaden, hvordan det gaar med meg. Ingen TR, fortstatt utlrasvake pos tester, liten spotting i gaar, men foeler at jeg jobber voldsomt i magen, som om jeg er gravid. Ikke fortvilet, bare skrekkelig nyskjerring og oensker avklaring... =o) Hvordan er det for dere andre i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...