ano`num *17.03.10* Skrevet 7. november 2006 #1 Del Skrevet 7. november 2006 Denne gangen har vi bestemt oss for å bruke fly ikke bil! Men det var ikke problemfritt... Snakket først med Sankten, de sa at rekvisisjoner gir de aldri ut før etterpå. Fordi det ikke er sikkert at egget overlever tining. Så tok jeg kontakt med trygdekontoret. og forklarte situasjonen. Har fått time, men det finnes jo ikke garantier. Han sa at de bestiller fly, og skulle det ikke gå bra er det bare å avbestille. Men han måtte ha skriftlig innkallelse. So easy. Vi får det jo bare over tlf, men han sa at det er null problem for Sankten og fakse det til dem. Det er jo mange som reiser på kort varsel i andre ærend også. Så i dag ringte jeg på igjen til Sankten. Der fikk jeg sur beskjed om at det gjør aldri det for egget kan bli ødelagt. Fortalte da at det var ikke noe problem fra TK sin side. Da ble bare billetten avbestilt. Men neida! Da fikk jeg høre det gitt, i streng tone. De kunne ikke sende ut til alle pasientene sine. Jeg måtte da vite hvor mange som var der! Det ville bli en stor og uoverkommelig arbeidsoppgave å gjøre sant til alle. Jeg måtte også skjønne at de ikke kunne gjøre unntak for meg heller. Likt for alle! Argumenterte litt med at alle avdelinger er jo fulle, og de aller fleste må jo reise! Hun sa at jeg kan bestille meg billetter når jeg har fått vite hvordan det går på torsdag. Så får jeg refundert de etterpå. Men det fungerer ikke sann! Skulle jeg bestilt meg billetter til i ettermiddag (som blir akkurat det samme, svindyrt på kort varsel) hadde det kostet 2700kr en vei. TK refunderer ikke summer over det de hadde fått billettene for om de var best. gjennom dem! Blitt en ca 2000kr i mellomlegg for oss da. Ble så lei meg at jeg la på. Ringte fortvilt til mannen på jobb, og sa at jeg skiter i hele flyet. Han får bare ta seg fri og kjøre oppover sammen med meg. Han mente jeg skulle prøve TK engang til. Fikk da roet meg ned og overtalt meg til å ringe. Han som sitter i skranken er kjempegrei! Han hørtes helt sjokkert ut, de skal jo sende det ut! Nå ordner han fly til meg likevell, så får jeg komme med papirene etterpå. Ren velvilje. Vet ikke om han har lov til det egentlig heller jeg. Det er så dårlig at vi hele tiden er så avhengig av velvilje i slike situasjoner. Det er jo flere avdelinger en bare fertilliteten som har stor gjennomgangstrafikk. Tenk bare på avdelingene for kreft eller hjerte. Der er mange som ligger over lang tid, men også mange som kommer inn bare for en time eller par dager. Arbeidspresset må være mye større for dem. Synest de klager mye fra fertilliteten jeg, mens de egentlig har det veldig godt ifh andre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6993635-hvorfor-m%C3%A5-vi-hele-tiden-v%C3%A6re-s%C3%A5-avhengig-av-folk-som-kan-gj%C3%B8re-et-unntak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. november 2006 #2 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg leser med vantro det du skriver ano`num... Men det er ikke de første negative erfaringer fra det samme sykehus jeg hører om desverre... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6993635-hvorfor-m%C3%A5-vi-hele-tiden-v%C3%A6re-s%C3%A5-avhengig-av-folk-som-kan-gj%C3%B8re-et-unntak/#findComment-6995517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2006 Ja! Det er nok ikke første tråden om slike emner her fra meg heller. Dette var egentlig bare den siste "uskyldige" (yeah right) dråpen som fikk begeret til å flyte over.... Helt utrolig alt vi må kjempe oss gjennom altså. Ikke rart vi blir utslitt og lei oss! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6993635-hvorfor-m%C3%A5-vi-hele-tiden-v%C3%A6re-s%C3%A5-avhengig-av-folk-som-kan-gj%C3%B8re-et-unntak/#findComment-6995783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå