Gjest Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 huff, han skriker helt febrilsk... våkner hver time omtrent.. han er ikke sulten, for han spiser grøt, middag, mme og mm dag tid. å d hender han får litt mm på natt. tenner er d vel heller ikke tror jeg, for han er jo som et lam på dagtid. noen som har anelse??? han er 5 1/2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 hei! min sønn har også latt de stått på snart i 14 dager...våkner nesten hver time hele natta...skjønner ikke vha det er eller hva jag skal gjøre for å få slutt på dette...trenger råd.han våkner, skriker, vil ha smokken. jeg setter i smukken og snur han på siden da blir det som rregel stilt en time til før han våkner igjen.er ikke sulten han heller....
Harleygirl Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Sønnen min var urolig på natta da han fikk tenner, men som en drøm på dagtid så det kan godt være tenner. mvh
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 prøv å smøre med dentinox på natta når de våkner. det kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå