Gå til innhold

Noen som bor i Oslo el like ved ? Som kan tenke seg en og bli kjent? bør være mellom 19 og 25.

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som liker å finne på ting. Jeg har ei jente på litt over 10 måneder. Og skal ha en i Mars, termindatoen er 29. Jeg håper på å kunne bli kjent med flere som er gravide i samme månede el som også har barn i 1 års alderen. Jeg bor fortiden ca 20 min fra Oslo, liker å reise når jeg har noen å dra sammen med.

Så er det noen der ute som vil bli bedre kjent med meg?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bor på Kringsjå.

Jeg har mange hobbyer i grunn. Elsker å danse og er for tiden veldig opptatt av slags håndarbeid. Lager de fleste julegavene selv i år.

Hva med deg?

Hei.

Jeg elsker å svømme. ellers har jeg ikke lenger noe hobbyer. har prøvd meg på håndarbeid, men funnet ut at jeg har ikke tålmodighet til å holde på med sånt. Men skulle ønske det. Fordi det ser gøy ut. Det er jo en fin julegave å gi. Jeg har da allerede begynnt å kjøpe julegaver jeg da. Hehe litt tidelig ute, begynnte med det i slutten av desember. Men orker ikke å gjøre det i siste liten. Har du noen barn fra før ? vi kunne jo ha prøvd å treffes i Oslo en dag og tatt en kaffe el noe.

Mvh

Hei igjen :-)

Julen kommer for tidlig... For første gang i mitt liv jeg er ferdig å handle inn til jul i november. Nå skal jeg bare strikke ferdig et par gaver, så er alt i boks :-) Skal feire med svigers på Gran Canaria i år så da må gavene til familien sendes i god tid så de har dem på julaften.

Jeg har ikke noen barn fra før. Hadde egentlig ikke lyst på barn... helt til jeg møtte samboeren min :-) Merkelig hvordan ting kan endre seg, he he

Ja, det hadde vært kjempe koselig å møtes. Når og hvor passer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...