Gå til innhold

Min situasjon.. hjelp..

*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig overbevist meg selv om at jeg er klar for å bli gravid, jeg er faktisk superklar :D

Nå må jeg bare overbevise min samboer... Vi ble enige om at jeg skulle slutte på p-pillene, og vi har hatt mye ubeskyttet sex etter at jeg slutta, og han er fullt klar over hva det kan bidra til! Jeg tror jeg har eggløsning idag eller imorgen, fikk en avvisning igår pga eksamensjobbing (eksamen er til lørdag) og har lyst til å prøve igjen idag, men jeg tør nesten ikke å nevne det for han, jeg er så redd for at han skal ombestemme seg og ønske å vente enda lenger :P Hehe.. Paranoid? Mulig det, men jeg vil så gjerne så gjerne!!! Gode råd og tips taes gjerne imot ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du forberedt på hvordan d kan bli dersom du blir gravid og daaa finner ut at han egentlig ikke ønsket/var klar?? d er litt viktig atbegge to er 100 % sikre...det er mangen som tror at bare en blir gravid så henger mennene med og tilpasser seg og gleder seg..det er bare så synd at oftere så skjer det ikke slik...

det er en viktig avgjørelse og jeg ville virkelig ha forsikret meg om at han var klar7ville, isteden for å finne det ut når du sitter og jubler over at du har en spire...

ønsker dg lykke til vaffal

Skrevet

Det er bare det at jeg vet at om jeg blir gravid nå, så er han 100% med meg.. Det bare virker så fjernt for ham før det er noe konkret å forholde seg til.. Tro meg, jeg kjenner samboeren min :) Jeg vet også at han egentlig vil, men har vanskelig for å komme seg til at han kan si at han er helt klar.. Han kommer med små kommentarer om hvor gøy det vil bli å fortelle besteforeldre og lignende :) Vi er enige om det meste, han er jo fullt klar over at han kan gjøre meg gravid når som helst når vi driver å har ubeskyttet sex.. Det har han t.o.m. sagt selv :) Jeg ville aldri risikert forholdet vårt!! Men som du skjønner, han er litt reservert :P Takk for svar og takk for lykken :))

Skrevet

Mulig dette kom ut helt feil.. Jeg måtte bare få ut litt tanker, jeg går 11 timer alene på jobb idag, føler at jeg kveles av egne tanker snart!! Vi er 23 og 25, har et godt og stabilt forhold, og vi vil begge ha barn. Han er bare litt redd for det som er nytt.

Det jeg egentlig lurte på her var om noen kan gi meg gode tips for hvordan jeg skal ta det opp med han når jeg kommer hjem ikveld??? Det må vel flere som har vært/er i min situasjon??

Skrevet

Hei Netta

For ikke så mange måneder siden var det jeg som la inn slike innlegg. Nå er endelig mannen min helt med, MYE mer med enn jeg hadde trodd han kunne bli. Det tror jeg vil skje for dere også, du må bare ikke mase eller overtolke/analysere i hel alt han sier og gjør. En ting har jeg lært, og det er at masing gjør bare saken verre, så trå forsiktig. Det er mye bedre at begge her gira på det enn å mase til den ene får avsmak.

Sånn konkret kan du jo f. eks si at du forstår at han har en del tanker i hodet pga eksamen, og ikke fokusere på at dere skal lage barn. Prøv å ikke "ta opp saken" med han - min erfaring er at menn ikke nødvendligvis vil snakke om alt til en hver tid sånn som vi jenter vil. Selv om begge har lyst på barn nå, så kan det hende at det bare ikke passer for han akkurat i dag pga stress, og da tror jeg at det å snakke om det bare blir feil...

I stedenfor kan du jo kose med han, få han til å slappe av (massere han?) i den harde eksamenstia og se om det ikke blir sex ut av det til slutt?

Skrevet

Hei hei :)

Så godt å høre :) Hehe.. Begynte å føle meg rimelig alene her nå..

TAKKER så mye for gode tips!! Når jeg tenker meg om har du jo helt rett, menn er ikke som oss jenter ;) Jeg skal nok få ham like med som det jeg er :D Men den tålmooodigheten da!!! Argh!! :P Ikke lett å smøre seg med den når man har så lyst til å bare kaste seg i det med en gang.. Hehe..

*lykke til* forresten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...