Gå til innhold

Flere studenter som sitter og skriver oppgave???

Anbefalte innlegg

Begynner å bli mektig lei jeg nå, skal bli så godt å få ferdig denne oppgaven. Men jeg har jo vært optimist og meldt meg opp til eksamen som er den 12. des, hehe! Ikke sikkert jeg rekker den da, med termin den 14 des...

Så rart å tenke på at fødselen nærmer seg nå, jeg er spent, og håper jeg rekker å få alt istand til lillegutt kommer!

Fortsetter under...

hehe... ja det blir liksom pausene det, å sitter her å lese innlegg.

Tror jeg må ut og strekke litt på meg, få litt frisk luft!

Ekkelt å sitte sånn fremoverbøyd foran dataen når babyen har både hode og bein trykt oppi ribbeina mine!

Lykke til med skrivinga di:)

JAAAAA uheldigvis!!! Holder på med en semesteroppgave som skal leveres om en uke og har i tillegg eksamen 1., 14. og 19 desember. I tillegg har jeg termin 14. desember hihihi...tviler på at jeg kommer igjennom alle, men satser på å få unna de to første!

Hva gjør dere for å klare å fokusere?? Har store problemer med å konsentrere meg merker jeg...i tillegg til at jeg er suuuuperduper trøtt hele tiden. Prøvde å gå en tur i solen idag for å kvikke meg opp, men endte med å sovne når jeg kom hjem hihihi:-) Vel, det viktigste er vel å ikke stresse har jeg skjønt. Eksamen kan jeg alltid ta igjen. Hva studerer dere forresten?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...