Missili Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 I dag er dagen her. Skal på ul kl14.30. Jeg både gruer og gleder meg... Er det noe liv der? Er den lille frisk.. Osv. Men håper alt er i orden. Tror jeg har kjent litt liv, men er ikke sikker. Er 18+2 i dag. Noen flere som ikke kjenner så mye liv ennå? Dette er mitt andre svangerskap. Ha en fin dag.
MrsMoo Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Lykke til! Jeg var på UL torsdag som var! Vi får en gutt og han var aktiv som fy!! MEN jeg kjenner ikke noe i det hele tatt. Gleder meg til at jeg kan kjenne liv selv!
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Gratulerer med liten prins til deg.. og lykke til på UL til deg...!!! jeg skjønner deg godt skal snart selv og er allerde begynnt å tenke slik ,men alt er sikkert i skjønneste orden:-).. si hva det blir da!!!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg kjenner liv en gang innimellom, mitt 2. svangerskap. Alt går nok bra... Lykke til!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Er selv 17+3 og skal på ul om nøyaktig 2 uker
en liten i magen Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Gled deg: ) Skulle ønske jeg kunne gått på ul hver dag jeg, så herlig å se den lille: ) Hold oss oppdatert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå