Sistemann i magen <3 Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Et kort lite spørsmål: Kan du se hvilket kjønn jeg bærer inni magen min? Det spiller ingen rolle for oss, bare litt morsomt å se om du får opp det samme som magefølelsen min Håper du finner tid:) Klem
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 Hei maria79 Når har du termin? Så heldig du er med en liten skatt i magen:0) Fikk først opp både jente og gut...hm..men mener dette er en skjønn liten guttebebiss, ja. Lykke til!
Sistemann i magen <3 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Å!! Det er akkurat det magefølelsen min sier også Men har tenkt litt i jentebanene den siste tiden også.. Så jeg begynte å bli litt usikker.. Lillesøsteren min har drømt at jeg får tvillinger og flere har sett både gutt og jente, så jeg begynner nesten å blilitt redd for at de er to... hjelp! Tusen takk for svar
Sistemann i magen <3 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2006 Glemte å svare på at jeg har termin 15.april Ihvertfall foreløpig.. Endrer det noe for deg?.. er så nysgjerrig på om det er to inni der... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå