Gå til innhold

Spotting og graviditet - hva tror dere?


MathildeC

Anbefalte innlegg

Prøvde meg inne på bligravid også, men håper på litt flere responser her siden dere jo alle er gravide.. Jeg har gått noen dager over IKM og har spottet brunt i 4 dager. Veldig ømme bryster. Når det er sagt, har jeg begynt med akupunktur denne måneden, og jeg forstår at man kanskje får bivirkninger av dere også. Er det noen av dere som spottet da dere ventet mensen, men var gravide? Jeg vet at jeg sikkert får håpet opp for ingenting, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sonia32. Jeg spottet masse den måneden jeg ble gravid. Har alltid spottet mye og trodde faktisk ikke at jeg kunne bli gravid pga dette, men jammen fikk jeg ikke positiv test til slutt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet ca en uke etter eggløsning, og litt rundt IKM da jeg var gravid. Slik hadde jeg gjort noen mndr. etter en SA og ble veldig overrasket da ikke mensen kom skikkelig og jeg testet positiv. Var også ømm i puppene.

Det er min historie....

Har du testet?

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ husker jeg lurte masse på dette selv siden jeg er/var en notorisk spotter. Spottet 3 dager før hver eneste ikm, og hver gang det begynte igjen saumfarte jeg nettet og lette etter "spottet før ikm OG var gravid"-historier. Det viste seg at det er veldig mange som spotter selv om de er gravide!!!! Dog en del som ikke spottet når de gravide, men som pleide å gjøre det i de andre syklusene)

 

Krysser fingrene for at du er gravid Sonia32!!! Blir spennede dager for deg dette her :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...